Meditația orgasmică: metoda de relaxare totală care generează un business de zece milioane de dolari pe an

Mimi Noel 06/07/2018 | 15:50 Global
Meditația orgasmică: metoda de relaxare totală care generează un business de zece milioane de dolari pe an

OneTaste, o companie din SUA, vinde mirajul stă­rii de bine atinse printr-o practică ce sună exotic meditație orgasmică. Un fel de Whole Foods al sexualității care produce peste zece milioane de do­lari pe an și are deja o rețea de peste zece centre de meditație.

Acest articol a apărut în numărul 44 (9 – 22 iulie) al revistei NewMoney

Familia și vechii prieteni nu au participat, când în 2015, Michal avea să se căsătorească. Îmbrăcată lejer, cu ceva împrumutat de la o amică, a ajuns la altar sub privirile unor oameni pe care îi cunoscuse cu doar zece luni în urmă. Era ea însăși uimită de ceea ce face. Nu așa visase că va arăta nunta ei.

Cam aceleași sentimente tulburătoare și confuze i-au marcat și experiența alături de OneTaste, o firmă care oferă cursuri de educație pentru atingerea stării de bine având în centru sexualitatea. Îndeobște, com­pania este cunoscută pentru așa-numitele cursuri de meditație orgasmică (MO), o practică dez­voltată chiar de cei de la OneTaste. Foarte simplificat, meditația presupune ca un bărbat să stimuleze clitorisul cursan­telor timp de 15 minute. Dar, ca în cazul multor altor cursante, pentru Michal a fost mai mult decât o me­di­tație de 15 minute, ci o nouă viață care i-a înlocuit-o aproape total pe cea de până atunci.

După primele cursuri, Michal a început să lucreze în echipa de vânzări a OneTaste și să locuiască undeva în Brooklyn cu câțiva colegi într-o casă închiriată. În fiecare zi, se adunau pentru mai multe ședințe de MO. Apoi, ore întregi trimiteau mesaje pentru a atrage alți clienți. Ședințele se țineau seara și reuneau uneori și câte 30 de perechi, iar bărbații, complet îmbrăcați, ofereau cele 15 minute de MO clientelor dezbrăcate doar în partea de jos a corpului. Totul învăluit în gemetele meditative ale celor ce beneficiau de sfertul de oră prescris în procedură. Pentru Michal era epuizant să participe la organizarea acestor sesiuni. Totul se termina târziu în noapte.

MIRAJUL. Michal a ajuns la OneTaste pentru că se simțea neîmplinită atât sexual, cât și pe alte planuri ale vieții personale. A găsit aici oameni atractivi, care de­bordau (i se părea) de încredere și păreau că se bu­cură de deplină satisfacție sexuală ori de câte ori voiau. A fost atrasă în special de Nicole Daedone, co­fon­datoarea afacerii și aparent deținătoarea secretelor unei vieți sexuale și spirituale împlinite.

Articol vizibil în întregime doar pe bază de abonament.

Are o experiență de peste zece ani în jurnalism. A început la agenția națională de presă Rompres, iar în 2006 s-a alăturat echipei care se ocupa de ediția în limba română a publicației americane BusinessWeek. În 2007, a completat echipa de jurnaliști care pornea revista de afaceri Money Express. Domeniile acoperite au variat, de la retail la FMCG, farma, fonduri de investiții, fuziuni și achiziții, IT&C. A realizat interviuri cu cei mai proeminenți oameni de afaceri români, antreprenori locali, dar și cunoscuți oameni de afaceri străini, precum directorul executiv al Microchip, Steve Sanghi, sau fostul director executiv al Sony America, Michael Schulhof. Mimi Noel lucrează ca Account Manager la AMICOM din 2012. La NewMoney, se ocupă de subiectele internaționale.