MEDCITY a cumpărat o clădire de peste 1.000 de metri pătrați în Timișoara de la grupul de modă Folli Follie Group

Andrei Dumitru 09/05/2023 | 10:35 Ştiri
MEDCITY a cumpărat o clădire de peste 1.000 de metri pătrați în Timișoara de la grupul de modă Folli Follie Group

MEDCITY, dezvoltator de clădirii adresate domeniului medical, a cumpărat o clădire ultracentrală de peste 1.000 de metri pătrați în Timișoara de la grupul de modă Folli Follie Group, într-o tranzacție intermediată de Colliers. Astfel, MEDCITY își face intrarea în orașul din Vestul țării, extinzându-și portofoliul de clădiri sub conceptul The Medical Mall, destinate exclusiv operatorilor de servicii medicale și activităților conexe.

Situată în Bulevardul Corneliu Coposu din Timișoara, clădirea cumpărată de MEDCITY urmează să fie transformată într-un imobil adresat exclusiv activităților domeniului sănătății, unde operatorii medicali vor putea oferi serviciile lor în cadrul unor facilități la cele mai înalte standarde.

În prezent, MEDCITY deține și administrează un portofoliu de 10 clădiri în România, cu o suprafață închiriabilă totală de peste 17.000 de metri pătraţi, din care peste 97% este deja închiriată de nume mari de pe piața de servicii medicale din România, precum Regina Maria, Synevo, Catena, Diaverum, Medima Health, Emerald, Mediplus și Laurus Medical membrii a grupului Medicover, Aqua Clinic, Alpha Clinic sau DigestMed.

Mall-urile medicale dezvoltate de către MEDCITY în România au presupus până acum investiţii de peste 27 de milioane de euro, planurile companiei pentru următorii doi ani vizând extinderea sau dezvoltarea de noi proiecte, atât în orașele existente, cât și altele noi, precum Cluj, Brașov, Constanța, Oradea, Sibiu.

„MEDCITY dorește schimbarea destinației clădirii în spațiu de servicii medicale, în care să atragă unele dintre cele mai mari nume de pe piața de servicii medicale din România. Am căutat în mod activ un imobil potrivit pe cerințele clienților MedCity în Timișoara, fiind implicați și în obținerea de documente și clarificarea tuturor situațiilor apărute în perioada procesului de due diligence. Faptul că avem o echipă cu multe conexiuni în zona de servicii conexe imobiliarelor în piața din vestul țării, dar și o foarte bună cunoaștere a pieței de terenuri, clădiri și investiții din zonă, ne-a ajutat inclusiv la valorificarea bunurilor imobile ale FF Group România”, spune Silviu Carlan, Senior Associate în cadrul Colliers România.

Unul dintre cei mai mari jucători din retailul de modă şi echipamente sportive, FF Group administrează în România magazine sub brandurile Collective, Scotch & Soda, Sport Loft, dar și platformele online collectiveonline.com si sport-loft.com, având şi un depozit propriu.