Lanțul de fitness World Class România a avut afaceri de 20 de milioane de euro în 2016

Cristina Dobreanu 16/02/2017 | 17:16 Ştiri
Lanțul de fitness World Class România a avut afaceri de 20 de milioane de euro în 2016

Compania World Class România, lider pe piața locală de fitness, a avut o cifră de afaceri de 20 de milioane de euro anul trecut, în creștere cu 15% față de 2015.

În 2016, World Class România a investit mai mult de cinci milioane de euro în inaugurarea a trei cluburi noi și modernizarea a nouă centre de fitness dintre cele existente. Tot anul trecut, compania a achiziționat Club Moving, extinzând astfel portofoliul de cluburi și ajungând la un total de 31 de centre de health&fitness în România.

În prezent, rețeaua are peste 50.000 de membri, 560 de instructori, peste 60.000 de programe și clase de fitness anual, 20 de piscine și peste 48.000 metri pătrați destinați experienței wellness la nivel de excelență.

Citiți și: Cum vrea șeful celui mai mare lanț de fitness din țară să îi readucă pe români în sălile de sport

„Mai mult decât atât, 2017 este anul care va avea un rol important în demersurile noastre de a educa și inspira cât mai mulți oameni să trăiască sănătos și să fie mai activi, mai des. (…) Suntem încrezători în piața locală de fitness și cu siguranță vedem o evoluție în ceea ce privește gradul de conștientizare al oamenilor asupra unui stil de viață sănătos“, a declarat Kent Orrgren, CEO World Class România.

În anul 2017, compania se va concentra pe consolidarea rezultatelor înregistrate în anul precedent și estimează o creștere a cifrei de afaceri cu 10%.

Acționarul majoritar al World Class România este fondul de investiții Ressource Partners, susținut de patru investitori instituționali: EBRD, Ardian, Rabobank și EIF. Fondul de investiții se implică în proiecte cu capital privat din Polonia, România și alte state membre ale UE din Europa de Est.

Citiți și: Cum au făcut doi antreprenori un business din sedentarismul corporatiștilor

 


FOTO: World Class

Cristina Dobreanu a debutat în presa scrisă acum 12 ani, la România liberă. Apoi a scris la revistele de business și after business Income Magazine și Forbes România, și la portalul de business Profit.ro. A participat, în 2010, la proiectul “Study and information Programme for Young Journalists from South East Europe”, (Berlin, Germania), realizat de Konrad Adenauer Stiftung. Este specializată pe politică externă și macroeconomie, dar acoperă din punct de vedere editorial subiecte legate de lumea antreprenorială.