Kaufland deschide un nou magazin la Craiova și ajunge la 115 unități la nivel național

Cristina Dobreanu 15/05/2017 | 15:46 Ştiri
Kaufland deschide un nou magazin la Craiova și ajunge la 115 unități la nivel național

Kaufland România deschide marți, 16 mai, un nou magazin în Craiova, acesta fiind cel de-al treilea din oraș și cel de-al 115-lea al rețelei la nivel național.

Prin deschiderea acestui nou magazin, Kaufland, unul dintre cei mai mari angajatori din România, creează aproximativ 100 de locuri noi de muncă în Craiova și susține dezvoltarea comunității locale.

Hipermarket-ul este situat pe str. Doctor Nicolae Ionescu Sisești, are o suprafață de vânzare de 2.421 metri pătrați, dintr-o suprafață totală de 2.965 metri pătrați. Parcarea cuprinde 195 de locuri pentru mașini și 12 rastele pentru biciclete.

Magazinul este construit în linie cu cele mai moderne standarde de design și beneficiază de o amenajare aparte, prin faptul că oferă vitrină de produse to go, vitrină băuturi răcite, brutărie repoziționată lângă raionul de Legume-Fructe.

CITEȘTE ȘI: Trai din plastic: cine este harghiteanul care vinde lădițe, ghivece și pubele de aproape 5 milioane de euro pe an

Magazinul beneficiază de etichete electronice la raionul de Legume-fructe, care actualizează prețurile produselor instantaneu. De asemenea, este prima unitate unde raionul de produse congelate este poziționat lângă casele de marcat.

„Derulăm acțiuni de susținere pentru producătorii români, pentru ca produsele lor să ajungă mai ușor pe rafturile noastre. De exemplu, programul de certificare a calității și siguranței legumelor și fructelor fermierilor locali (GLOBALG.A.P.), Cooperativa Agricolă „Țara Mea” – prin care comercializăm produse de la peste 350 de fermieri români, etichetate la raft cu marca Țara Mea. Organizăm Târgurile de Bunătăți Românești în parcările noastre, prin care oferim oricărui producător local ocazia să își vândă direct produsele, oferindu-i spațiul și întreaga logistică în mod gratuit. În Craiova am organizat săptămânile trecute două astfel de târguri și vom continua în tot anul și în restul țării”, a declarat Valer Hancaș, Manager Corporate Affairs & Comunicare, Kaufland România.

În exterior, noul magazin pune la dispoziție clienților și un punct Grill cu preparate gustoase, pregătite pe loc, pentru cei care vor să ia masa rapid. De asemenea, Hipermarket-ul este prevăzut și cu spații comerciale, precum: farmacie Sensiblu, magazin Internity, punct Xpress de difuzare a presei, cofetăria Aida și bancomat ING.

CITEȘTE ȘI: Carrefourativa: cum au reinventat hipermarketurile C.A.P-ul

Potrivit angajamentului Kaufland România față de protejarea mediului înconjurător, și acest hipermarket beneficiază de o instalație de încălzire ecologică – un sistem complex modern care recuperează căldura de la instalațiile frigorifice și care permite economisirea resurselor naturale, cu responsabilitate față de mediu. Mai mult, 100% din energia utilizată în magazin este verde, provenind în totalitate din surse regenerabile.

Sortimentul magazinelor Kaufland conţine până la 26.000 de articole diverse (produse regionale, produse de marcă, mărci exclusive) şi oferă clienţilor atât preţuri reduse, cât şi prospeţime, varietate şi o calitate superioară.

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.300 de magazine în 7 țări și o rețea de 115 magazine în România.

Cristina Dobreanu a debutat în presa scrisă acum 12 ani, la România liberă. Apoi a scris la revistele de business și after business Income Magazine și Forbes România, și la portalul de business Profit.ro. A participat, în 2010, la proiectul “Study and information Programme for Young Journalists from South East Europe”, (Berlin, Germania), realizat de Konrad Adenauer Stiftung. Este specializată pe politică externă și macroeconomie, dar acoperă din punct de vedere editorial subiecte legate de lumea antreprenorială.