Freshful by eMAG: peste 123.000 de ouă și 4.600 de cozonaci și pască au fost comandate anul acesta de Paște

Andrei Dumitru 10/05/2024 | 14:37 Ştiri
Freshful by eMAG: peste 123.000 de ouă și 4.600 de cozonaci și pască au fost comandate anul acesta de Paște

Pregătirile pentru Paște au fost făcute online, iar Freshful by eMAG, primul hypermarket 100% online, a înregistrat cu 16% mai multe comenzi decât în anul precedent. Printre cele mai căutate produse au fost: cozonacul, ouăle, carnea de miel, pasca, vopseaua de ouă și untul. În medie, comenzile au avut o valoare cu 19% mai mare decât în 2023.

„Anul acesta, de Paște, am observat un interes în creștere pentru comandarea online a alimentelor proaspete și întreaga noastră echipă a lucrat cu motoarele turate pentru a asigura o experiență foarte bună cu fiecare comandă. De exemplu, în Săptămâna Mare, top 5 cei mai harnici livratori din echipa noastră au dus la domiciliul clienților peste 1.000 de comenzi. Clienții au profitat de oferta variată și de prețurile bune pe care le-am pregătit împreună cu producătorii locali și micii artizani, iar în cea mai aglomerată zi, Vinerea Mare, au plasat cu 9% mai multe comenzi decât în 2023”, a declarat Andrei Popescu, General Manager Freshful by eMAG.

Peste 123.000 de ouă, 4.600 de cozonaci și pască au fost livrate online

În topul celor mai comandate categorii de produse au fost: apa, legumele și fructele proaspete, verdețurile și ierburile aromatice, brânzeturile și produsele lactate, făina, zahărul și produsele gourmet, dar și băuturile carbogazoase.

În total, în Săptămâna Mare au fost comandate 123.480 de ouă, peste 7.000 de kilograme de miel, peste 4.600 de cozonaci și pască. De asemenea, clienții au adăugat în coș peste 14.000 de sticle de vin, cu 760 de etichete diferite.

Cea mai mare comandă de Paște: 3.639 de lei

Alături de produsele tradiționale de Paște, clienții au adăugat în coș și înghețată și deserturi congelate care au înregistrat o dublare a comenzilor comparativ cu anul trecut. De asemenea, băuturile necarbogazoase și siropurile au înregistrat o creștere de 49% a cererii.

Fiindcă anul acesta Săptămâna Mare s-a suprapus și cu 1 mai, ziua care marchează și debutul sezonului de grătare și timp petrecut în aer liber, clienții Freshful au plasat cu 46% mai multe comenzi de mici și specialități de carne proaspătă.

Cea mai valoroasă comandă plasată în Săptămâna Mare a avut valoarea de 3.639 de lei și a fost livrată în Sectorul 1, iar cea mai complexă comandă a avut 180 de articole și fost livrată în Sectorul 3. În plus, cel mai loial client a plasat 5 comenzi în Săptămâna Luminată.