Ce produse de curățenie au cumpărat românii de Black Friday

Andrei Dumitru 28/11/2019 | 11:31 Fapt Divers
Ce produse de curățenie au cumpărat românii de Black Friday

Detergent capsule, balsam de rufe, săpun lichid și dezinfectant de toaletă – acestea au fost produsele de curățenie cele mai cumpărate de români de Black Friday, potrivit ImportDirect.ro.

Topul preferințelor românilor în materie de produse de curățenie și de îngrijire personală a fost completat de prosoape de bucătărie, șervețelele umede și absorbante, relevă datele ImportDirect.ro, care a desfășurat campania de Black Friday de anul acesta în intervalul 1 – 13 noiembrie.

„În 2019, în campania de Black Friday, am avut cu 25% mai multe produse la reducere comparativ cu ediția de anul trecut și am oferit produse cu noi discount-uri pe tot parcursul campaniei, desfășurată pe o perioadă aproape dublă față de anul trecut. Toate acestea ne-au adus vânzări cu 60% mai mari față de campania de Black Friday de anul trecut”, spune Zsolt Forika, CEO ImportDirect.ro.

Interesul pentru achiziția de produse de curățenie și de îngrijire personală a revenit, în proporție de peste 70%, femeilor, ele fiind cele care au urmărit reducerile la astfel de produse, pentru achiziția cărora au folosit, cu precădere, telefonul mobil. Peste 75% dintre comenzile înregistrate de ImportDirect.ro în perioada campaniei de Black Friday au fost făcute de pe telefoane mobile, și peste 22% de pe desktopuri.

Completând profilul românilor cumpărători de produse de curățenie și de îngrijire personală, aproape 55% dintre aceștia au între 25 și 34 de ani, iar aproape 20% între 35 și 44 de ani.

Românii care au achiziționat produse de curățenie și de îngrijire personală în campania de Black Friday de anul acesta au fost mai hotărâți decât anul trecut, cumpărătorii finalizând comenzile, în medie, în mai puțin de  4 minute de la intrarea pe site.

Cele mai multe comenzi au venit din București, Capitala fiind urmată, la mare distanță, de Cluj-Napoca, Timișoara, Iași, Sibiu și Brașov.