Retailerul online de mobilă și decorațiuni Bonami vede afaceri de 6 milioane de euro anul acesta

Bonami, retailer online de origine cehă, specializat în comercializarea de mobilă, decorațiuni interioare și produse pentru casă, estimează pentru anul acesta afaceri de 6 milioane de euro pe plan local, dublu față de anul 2017.
”Am pariat pe piața românească, care deja după primul an de la lansare contribuie cu 10% la realizarea cifrei de afaceri (a grupului)”, a spus David Siška, CEO al Bonami. Peste 500.000 de persoane s-au înregistrat pe platforma online locală a retailerului.
Bonami a fost fondat în Cehia în 2013, iar ulterior a intrat și în Polonia și Slovacia, România fiind a treia piață externă pe care retailerul s-a extins, în octombrie 2016. Anul acesta, compania vrea să intre și în Ungaria.
La nivel internațional, Bonami mizează anul acesta pe afaceri de circa 40 de milioane de euro.
Printre retailerii online care activează pe piața home&deco se numără și Vivre, companie fondată de antreprenoarea Monica Cadogan.
În peisajul e-commerce românesc există circa 7.000 de magazine online relevante din punct de vedere al traficului și comenzilor, potrivit estimărilor GPeC, care organizează evenimente de e-commerce și marketing online și furnizează statistici despre această piață. Tendința comerțului online este de creștere accelerată, având în vedere că piața de profil a ajuns anul trecut la 2,8 miliarde de euro, față de circa 2 miliarde de euro în 2016.
Sursă foto: Bonami.ro