Producătorul de suplimente alimentare și ceaiuri Alevia vrea afaceri de 5,8 milioane de euro în 2017
Compania românească Alevia estimează pentru anul acesta afaceri în valoare de 5,8 milioane de euro, după ce în 2016 a avut vânzări de 5 milioane de euro, ceea ce a însemnat o creștere de aproape 20% față de 2015.
Alevia are ca obiectiv finalizarea unei hale noi cu o suprafață totală de aproximativ 2.000 de metri pătrați și, ca urmare a creșterii vânzării de ceaiuri, își propune să investească și în noi utilaje pentru linia de ceaiuri. O altă zonă pentru care Alevia își propune o dezvoltare care să ducă, în final, la atingerea obiectivului, este cea a personalului. Astfel, compania, care are în prezent 200 de angajați, preconizează o creștere cu 20% a numărului acestora.
Trendul ascendent al companiei se bazează pe vânzări de peste 2.000.000 de suplimente și aproximativ 3.500.000 de ceaiuri. Portofoliul Alevia cuprinde peste 120 de tipuri de suplimente alimentare și 50 de sortimente de ceaiuri, disponibile în peste 4.000 de farmacii și magazine naturiste, lanțuri de farmacii (Catena, Dona, Sensiblu) și supermarketuri (Auchan, Lidl, Carrefour, Kaufland) din România.
„Ne-am propus ca, și în acest an, să continuăm investițiile în dezvoltarea spațiului de producție, a produselor și a personalului, cele trei sectoare-pilon pe care brandul Alevia poate crește continuu. Datorită varietății de produse comercializate, 120 de tipuri de suplimente alimentare și 50 de sortimente de ceaiuri, reușim să aducem brandul mai aproape de milioane de consumatori și să le oferim astfel darurile naturii”, a declarat Florin Mitocaru, director general Alevia.
Pentru 2017, Alevia își propune și intrarea pe 5 noi piețe prin lansarea a 50 de produse dedicate.