Hotelul Bradul din Poiana Brașov, redeschis în urma unei investiții de două milioane de euro

Cristina Dobreanu 03/07/2017 | 10:38 Ştiri
Hotelul Bradul din Poiana Brașov, redeschis în urma unei investiții de două milioane de euro

Renovarea hotelului Bradul, aflat în portofoliul Ana Hotels, compania fondată de George Copos, a fost realizată în trei luni și jumătate, în urma unei investiții de două milioane de euro.

Astfel, 59 de camere au fost complet renovate, iar noul design al hotelului este inspirat de atmosfera de conac de odinioară. În renovarea hotelului s-au folosit 1.280 de metri pătrați de marmură și peste 1.700 metri pătrați de lemn (stejar auriu) pentru pardoseli, tavane și tâmplărie.

Ana Hotels Bradul este situat la baza Masivului Postăvaru, în imediata apropiere a pârtiei Bradul și a  telecabinei Capra Neagră, operate de Ana Teleferic. Hotelul Bradul a intrat în portofoliul ANA Hotels în 1996.

Amplul program de renovare, care nu cuprinde doar hotelul Bradul, a fost anunțat încă de anul trecut, atunci când compania fondată de George Copos a împlinit 20 de ani de activitate. În total, valoarea investițiilor se ridică la 30 de milioane de euro și include, printre altele: renovarea came­relor hotelului Hilton (lucrările la pri­­mele 80 de ca­­­­mere sunt programate să aibă loc în acest an), renovarea completă a hotelului Bradul din Poiana Brașov, dar și construirea unei pis­cine exterioare cu apă termală la Europa (Eforie Nord) și mai multe lucrări la Crowne Plaza.

Investi­ții au mai fost fă­­cu­­te în ulti­­mii cinci ani, printre care 11 mili­­oa­­­­ne de eu­­ro în ho­­telul Sport din Po­­ia­­na Bra­­șov și alte trei milioane de euro pentru reno­­va­­rea integrală a camerelor Crown Plaza.

De altfel, tot anul trecut, conducerea executivă a companiei a fost preluată de belgianca Christine Schillings.

CITEȘTE ȘI: Planul de 30 de milioane de euro al șefei Hilton

Compania Ana Hotels deține, în Poiana Brașov, hotelurile Sport și Bradul, clasificate la 4* și hotelul Poiana, clasificat la 3*. În plus, Ana Teleferic, ce face parte tot din grupul Ana Hotels, administrează și operează mai multe instalații de transport pe cablu aflate în proprietatea sa din Poiana Brașov și Brașov, cum ar fi:  Telecabina Capra Neagră, Telecabina Kanzel, Telegondola Postăvarul, Teleschi Kanzel, Teleschi Ruia, Teleschi Subteleferic, Teleschi Stadion, Teleschi Bradul, Telecabina Tâmpa din Brașov. De asemenea, Ana Teleferic administrează și Telescaunul Ruia și Telescaunul Lupului.

Portofoliul companiei mai include, în afara celor trei hoteluri din Poiana Brașov, hotelurile Athénée Palace Hilton și Crowne Plaza în București și hotelul Europa în Eforie Nord.

Compania a înregistrat, în 2016, o cifră de afaceri de 31,5 milioane de euro, cu 9,6% mai mult față de 2015.

Cristina Dobreanu a debutat în presa scrisă acum 12 ani, la România liberă. Apoi a scris la revistele de business și after business Income Magazine și Forbes România, și la portalul de business Profit.ro. A participat, în 2010, la proiectul “Study and information Programme for Young Journalists from South East Europe”, (Berlin, Germania), realizat de Konrad Adenauer Stiftung. Este specializată pe politică externă și macroeconomie, dar acoperă din punct de vedere editorial subiecte legate de lumea antreprenorială.