Grupul Kingfisher, vânzări de 3,5 miliarde de lire sterline în trimestrul trei al acestui an

NewMoney 01/12/2020 | 15:32 Ştiri
Grupul Kingfisher, vânzări de 3,5 miliarde de lire sterline în trimestrul trei al acestui an

Grupul Kingfisher a anunțat rezultatele financiare pentru cel de-al treilea trimestru al anului (la 31 octombrie 2020), vânzările întregistrate fiind de 3,5 miliiarde de lire sterline în această perioadă, în creștere cu 17,6%.

„În cel de-al treilea trimestru al anului am obținut o creștere puternică a vânzărilor pe toate segmentele, cu un nivel mai ridicat al traficului din magazine și a valorii medii a cumpărăturilor. Această performanță a fost susținută de o cerere puternică pe piață, întrucât consumatorii au petrecut mai mult timp acasă și s-au concentrat pe îmbunătățirea locuinței. (…) În ansamblu, credem că focusul nou al consumatorilor asupra îmbunătățirii locuințelor reprezintă un sprijin pentru piețele noastre. Totodată, suntem încrezători că acțiunile strategice și operaționale pe care le-am întreprins până acum contribuie la construirea unei baze solide pentru o creștere pe termen lung”, a declarat Thierry Garnier, Director Executiv în cadrul Kingfisher.

Potrivit unui comunicat de presă, în prezent, toate magazinele Kingfisher sunt deschise. În România, Kingfisher a înregistrat o creștere de 10,6% a vânzărilor în termeni comparabili, ajungând la 73 milioane de lire, aceste rezultate reflectând o cerere bună pentru majoritatea categoriilor de produse, în special cele dedicate zonei outdoor.

„În ciuda unei perioade pline de provocări, angajamentul constant al tuturor colegilor noștri și buna colaborare cu furnizorii au fost factori cheie pentru ca magazinele noastre să rămână deschise, oferind clienților produse esențiale pentru siguranța și confortul locuinței. Pe viitor, deși magazinele fizice reprezintă în continuare un pilon de business semnificativ pentru noi, ne propunem, de asemenea, să accelerăm procesele de digitalizare, venind astfel în întâmpinarea interesului în creștere din partea clienților noștri pentru cumpărături online”, a menționat Adela Smeu, CEO, Brico Dépôt România.

În contextul crizei de COVID-19, Kingfisher a implementat măsuri rapide pentru a sprijini prioritățile cheie ale companiei. Comitetele centrale și comerciale de criză ale Kingfisher continuă să se întâlnească periodic pentru a monitoriza și gestiona riscurile și impactul COVID-19.

Kingfisher plc este o companie internațională în domeniul îmbunătățirii locuinței, ce deține aproximativ 1.350 de magazine în 8 țări din Europa. Principalele branduri sub care operează Kingfisher sunt B&Q, Castorama, Brico Depôt, Screwfix, Tradepoint si Koçtaş, susținute de o echipă de 74.000 de personae.