Furnizorul român de soluții pentru automatizarea proceselor DocProcess își extinde echipa de management

Andreea Neferu 19/07/2018 | 13:16 Ştiri
Furnizorul român de soluții pentru automatizarea proceselor DocProcess își extinde echipa de management

DocProcess, furnizor de soluții pentru digitalizarea și automatizarea proceselor operaționale cu ajutorul roboticii, controlat de antreprenorii români Liviu și Daniela Apolozan, l-a recrutat în poziția de director comercial pe Bogdan Georgescu, care a lucrat anterior în companii precum UPC sau Vodafone.

Funcția de director comercial este nou creată în organigrama companiei, care s-a extins recent în afara graniței, prin deschiderea unui centru de cercetare și dezvoltare în Franța

„DocProcess activează pe o piață în continuă creștere, iar planurile noastre de dezvoltare trebuie să urmeze acest ritm. În acest an am făcut primii pași pe piața externă, în Franța (…) și vrem să intrăm pe toate piețele din Uniunea Europeană. În acest context, extinderea echipei a fost obligatorii”, a declarat Liviu Apolozan, CEO al DocProcess.

Bogdan Georgescu are o experiență de circa 17 ani în vânzări, lucrând în companii precum UPC, Telemobil, Unicredit și Vodafone. Din 2013 a intrat în domeniul consultanței în HR, inițial ca partener al firmei Stein&Partner, iar din 2015 prin propria firmă – People Point/Human Capital Advisors.

DocProcess, care are peste 3.200 de clienți și aproximativ 50 de angajați, a avut vânzări de 1,65 milioane de euro și un profit net de 422.000 de euro în 2017. În 2018, esti­mă­rile arată un business de 2,7 mi­l­i­oa­ne de euro și un câștig de 450.000 de euro.

CITEȘTE ȘI: Doi antreprenori români fac milioane de euro punând roboții informatici la treabă

DocProcess este o afacere care dezvoltă pentru clienți precum Carrefour, Altex sau Cora soluții pentru digitalizarea și automatizarea proceselor operaționale cu ajutorul roboticii, concept cunoscut sub denumirea de RPA (Robotic Process Automation). Practic, roboții software folosiți de DocProcess pot prelua sarcinile repetitive și plictisitoare pe care angajatul unei companii nu mai vrea să le facă, precum introducerea sau verificarea unor facturi.

A debutat în presa scrisă în urmă cu opt ani. În 2013, a absolvit cursurile programului de pregătire intensivă în jurnalism „Economic and Political Reporting from Southeast Europe”, organizat la Londra și la Berlin de agenția de presă Reuters, iar în 2015 a participat la cursurile școlii de vară Online and Multimedia Journalism, organizată de Deutsche Journalistenschule la Munchen. În 2013, a câștigat premiul „Florin Petria” pentru jurnalism economic, iar în 2015 a fost unul dintre laureații concursului Tânărul Jurnalist al Anului, secțiunea Economie. Anterior, Andreea a lucrat la Ziarul Financiar. În prezent, la NewMoney, Andreea acoperă din punct de vedere editorial domeniile construcții și imobiliare.