Eturia s-a pregătit pentru sezonul estival cu două platforme turistice noi

Andrei Dumitru 09/05/2023 | 12:44 Ştiri
Eturia s-a pregătit pentru sezonul estival cu două platforme turistice noi

De la conceptul de magazin de călătorii all in one, cei de la Eturia s-au pregătit pentru sezonul estival și cu două noi site-uri cu oportunități de călătorie – www.sejurexotic.ro și www.sejureuropa.ro.

Și o agenție de turism poate inova în tehnologie, iar cei de la Eturia au făcut recent un pas în acest sens prin divizia TravelHubX. Cele două platforme sunt parte a diviziei de business TravelHubx a celor de la Eturia, o investiție din resurse proprii de peste 150.000 de mii de euro. Divizia este complementară cu core-business-ul Eturia și Sorin Stoica preconizează că va influența pozitiv întregul grup de firme pe care-l controlează.

“Încă de la înființare, Eturia și-a dorit să fie pentru clienții săi un magazin de travel „all-in-one”, atât din punct de vedere al destinațiilor oferite, al serviciilor incluse, cât și prin experiența de rezervare a unui pachet turistic. Noua inițiativă de dezvoltare a Diviziei OTA (Online Travel Agency) acoperă două nevoi prin platformele www.sejurexotic.ro și www.sejureuropa.ro. Ambele website-uri afișează disponibilitățile unui pachet turistic în timp real și sunt permanent supervizate de consultanții Eturia”, a explicat Sorin Stoica, fondator și CEO al Eturia.

“ Sperăm că aceste noi OTA să susțină creșterea de 30% a cifrei de afaceri, pe care o preconizam pentru 2023”, mai spune executivul.

O noutate pentru agenția care și-a făcut un renume din nișa vacanțelor personalizate în locații exotice este și includerea multor destinații – circa 2.000 – din Europa, la cererea clienților săi tradiționali, care trei luni pe an preferau bătrânul continent, a mai ținut să precizeze Stoica. Așa a apărut www.sejureuropa.ro.

După cum se și numește, platforma www.sejurexotic.ro se adresează clienților care doresc să își achiziționeze vacanțele de plaja 100% online. Ca profil, este genul de consumator obișnuit să facă achiziții online, inclusiv de vacanțe. Partea și mai bună este că această comoditate se și răsplătește – rezervările realizate online pot aduce o reducere de până la 5% din costul final al vacanței.

“Eturia este renumită pentru exotic, dar în fiecare an ne-am consolidat și expertiza pe continentul european prin așa numitele vacanțe Signature’ sau cele legate de anumite perioade turistice – Crăciun la Viena, degustări de vin în Franța, turism culinar în Italia etc. Noul proiect a debutat cu opt destinații cheie din Europa – Portugalia-Madeira, Italia, Spania, Franța, Grecia, Cipru, Malta și Cehia, a detaliat Stoica.

Fondată în 2007, Eturia are peste 150 de destinații din portofoliu, iar specificul ei este că are deja o colaborare strânsă cu parteneri locali în toată lumea care știu să recomande fiecărui tip de client locuri, hoteluri, trasee și să ofere cele mai valoroase sfaturi. Agenția creează vacanțe cu plecări predefinite create pe principiul celui mai bun tarif. Pachetele includ toate costurile – asigurarea medicală, intrările la obiectivele turistice, ghizii locali și bacșișurile acestora, serviciu de asistență non-stop.

Anul trecut, agenția a înregistrat o cifră de afaceri de 15 milioane de euro, iar pentru anul în curs estimează 18 milioane de euro. De la fondare, compania a trimis în călătorii peste 30.000 de turişti care au parcurs cumulat 450 de milioane de kilometri, potrivit calculelor agenţiei.

FOTO: Laszlo Raduly