Cum vrea o tânără de 29 de ani să-și extindă afacerea cu pizzerii cu banii altora

Ionuț Ancuțescu 25/10/2018 | 12:58 Oameni
Cum vrea o tânără de 29 de ani să-și extindă afacerea cu pizzerii cu banii altora

Important e să găsești o formulă câștigătoare, pentru că, ulterior, poți să crești cu banii altora. Acesta e și principiul călăuzitor al Iuliei Cucurezeanu, antreprenoarea de 29 de ani proprietară a unei mici rețele de pizzerii care se extinde în regim de franciză.

Acest articol a apărut în numărul 51 (22 octombrie – 4 noiembrie) al revistei NewMoney

„Rețeta noastră de pizza e secretă“, punctează Iulia Cucurezeanu în timp ce povestește în ritm alert toate pățaniile care au dus-o la experiența actuală. Acest secret poate părea paradoxal în condițiile în care Pizza Station, brandul său de pizzerie, va trebui să crească prin implicarea cât mai multor parteneri pentru a atinge anul viitor pragul de un milion de euro.

De la 1 noiembrie, rețeaua va avea patru puncte, trei dintre ele fiind francizate. Cum și în imobiliare, și în industria restaurantelor, locația reprezintă totul, adresele celor patru Pizza Station sunt în locuri cu mult trafic: una la Piața Romană, lângă ASE (singura operată în regim propriu), o alta în Pipera și o alta în localitatea prahoveană Comarnic, cea de a patra urmând să funcționeze în apropierea Mega Mall. Până în 2020, Pizza Station va număra 13 puncte – cel pu­țin acesta este planul pe hârtie al antreprenoarei –, iar deschiderea unor restaurante la Buzău și Călărași sunt următoarele obiective.

Articol vizibil în întregime doar pe bază de abonament.

Ionuț Ancuțescu are o experiență de peste 17 ani în presa economică și de business. A lucrat la publicațiile Ziarul Financiar, Capital, Biz, Business Magazin, Money Express, Forbes și Adevărul Financiar, iar acum este redactorul-șef al revistei NewMoney.