WatchShop.ro organizeaza Black Friday de Romania cu reduceri de pana la 90%

Andrei Dumitru 13/11/2020 | 10:19 Ştiri
WatchShop.ro organizeaza Black Friday de Romania cu reduceri de pana la 90%

WatchShop.ro dă startul campaniei Black Friday de România, oferind și mai multe reduceri la ceasuri și produse conexe. Astfel, până pe 15 noiembrie oferă la reducere 15.000 de repere de la cele mai căutate branduri de ceasuri pe durata întregului an.

Ceasuri din topul celor mai dorite branduri, precum Tissot, Casio, Orient, Citizen, Festina, Ingersoll, Sekonda, Fossil, Timex, William S vor avea reduceri de până la 90%. De discounturi mari beneficiază și produsele din gama de smartwatches, precum Suunto, Garmin, Polar, Fossil.

Printre cele mai bune oferte de azi

  • Ceas bărbătesc analog Tissot T-Sport – redus de la 1.560 de lei până la 1.092 de lei;
  • Smartwatch Garmin FENIX 6X PRO SOLAR – redus până la 4.180 de lei, cu un discount de 20%;
  • Ceas automatic bărbătesc Longines Hydroconquest – la prețul de 4.900 de lei, redus de la 6.700 de lei;
  • Ceas bărbătesc Orient Clasic Design – cu 55% mai ieftin;
  • Ceas Citizen Sports CA0618-18X Eco Drive – redus cu 47%, de la 1.590 de lei la 842 de lei;
  • Ceas Festina Timeless chronograph – la prețul redus de 385 de lei, de la 770 de lei;
  • Ceas bărbătesc Ingersol The Trenton – cu 70% mai ieftin, de la 1.344 de lei la 406 lei;
  • Ceas William S. The Posh – redus până la 149 de lei;

De la începutul lunii noiembrie, WatchShop.ro a înregistrat o creștere a vânzărilor pe mai multe categorii de produse, în topul alegerilor românilor în materie de ceasuri fiind smartwatch-urile și ceasurile clasice.

De asemenea, un plus în vânzări a fost obținut ca urmare a reintroducerii ceasurilor de lux în oferta magazinului – branduri precum Tag Heuer, Breitling, Longines, Tonino Lamborghini și Hamilton, listate cu reduceri de până la 30%, vor putea fi achiziționate și în acest weekend la prețuri reduse.

Până în prezent, Black Friday de România a adus și cel mai scump produs achiziționat: un ceas Ceas Tissot T-GOLD, în valoare de 15.800 de lei.

WatchShop.ro estimează dublarea vânzărilor în Black Friday 2020 față de evenimentul de anul trecut, și în condițiile în care comerțul online a crescut de la începutul pandemiei de COVID-19.

Odată cu acesta, numărul de clienți noi ai magazinelor online a accelerat, pe măsură ce comerțul offline a fost afectat de restricțiile impuse în pandemia de coronavirus. În acest context, WatchShop.ro a targetat în campania de Black Friday o categorie aparte de cumpărători, pe cei obișnuiți să facă achiziții din offline. De aceea, până acum, aproximativ 80% dintre vizitatorii WatchShop.ro au fost clienți noi.

Ca o consecință a accelerării comerțului electronic, de la începutul campaniei de Black Friday 2020, plățile online pe WatchShop.ro au crescut cu 50% față de anul trecut. Traficul pe mobil a crescut considerabil, astfel că două treimi din vizitele în site au fost făcute de pe dispozitive mobile.