A vrut să cumpere online o bicicletă de lemn pentru fiul ei și a ajuns să își facă o afacere cu jucării care îi va aduce 100.000 de euro anul viitor

Cristina Dobreanu 20/07/2018 | 16:28 Oameni
A vrut să cumpere online o bicicletă de lemn pentru fiul ei  și a ajuns să își facă o afacere cu  jucării care îi va aduce 100.000 de euro anul viitor

Pentru Aura Bucur, nașterea celui de-al treilea copil a venit aproape la pachet cu un business pe două și trei roți pentru cei mici.

Acest articol a apărut în numărul 44 (9 – 22 iulie) al revistei NewMoney

S-a întâmplat anul trecut, în apropiere de ziua de naștere a băiatului său mijlociu, căruia a vrut să-i cumpere o bicicletă din lemn de pe un magazin online din Statele Unite. Numai că Austria era singura țară din Europa în care retailerul în cauză fă­cea livrări, astfel că Aura Bucur (35 de ani) s-a gândit „Ce ar fi să fac eu o bici­cletă?“. A fost ideea din care s-a materiali­zat mai apoi Woodland Toys Company. Având experiență în sistemul bancar, nu i-a fost greu să facă o analiză de piață și un plan de business. Cererea în piață exista, mulți părinți preferând jucăriile din lemn pentru că sunt durabile și mai rezistente decât suratele lor din plastic, dar a considerat că oferta nu era la un standard suficient de ridicat. Și cu toate că planu­rile inițiale ar fi dus-o în direcția construi­rii unei mici fabrici aici, costurile ar fi depășit cu ușurință 100.000 de euro.

Articol vizibil în întregime doar pe bază de abonament.

Cristina Dobreanu a debutat în presa scrisă acum 12 ani, la România liberă. Apoi a scris la revistele de business și after business Income Magazine și Forbes România, și la portalul de business Profit.ro. A participat, în 2010, la proiectul “Study and information Programme for Young Journalists from South East Europe”, (Berlin, Germania), realizat de Konrad Adenauer Stiftung. Este specializată pe politică externă și macroeconomie, dar acoperă din punct de vedere editorial subiecte legate de lumea antreprenorială.
← Close