Valoarea medie a unei comenzi online a crescut la 237 de lei, în 2023

Andrei Dumitru 12/02/2024 | 10:54 Ştiri
Valoarea medie a unei comenzi online a crescut la 237 de lei, în 2023

Platforma SaaS de management automatizat și centralizare a activităților de eCommerce easySales anunță că a intermediat comenzi în valoare de 745,5 milioane de lei în 2023, în creștere anuală cu 75%. Valoarea medie a unei comenzi online a crescut uşor anul trecut, la 237 de lei, faţă de 230,8 lei în 2022

„Observăm o tendință clară de adaptare a consumatorilor la noi stiluri de viată, cu o atentie crescuta acordata îngrijirii și sănătății, reflectată în creșterea semnificativa a vânzărilor din categoriile electronice, frumusețe si sport. Aceste schimbări sunt impulsionate de factori precum inovațiile tehnologice continue, necesitatea adaptării la un mediu socio-economic in schimbare și o inclinare generală spre un stil sanatos și activ de viață. În paralel cu tendințele observate la nivelul cumpărătorilor, noi evoluăm spre a satisface nevoile complexe ale marilor magazine online și facem pași constanți, în special, în primă fază, prin integrarea soluțiilor ERP în platforma noastră”, transmite compania.

Până în prezent, easySales a finalizat integrări cu sisteme ERP ce includ Nexus ERP, Senior Software, Microsoft Navision și Neomanager, Sedona și alte sisteme ERP.

Valoarea medie a unei comenzi online a crescut ușor

Valoarea medie a unei comenzi online a crescut ușor, la 237 de lei în 2023, față de 230,8 lei în anul anterior. În același timp, numărul comenzilor intermediate de easySales a depășit 3,14 milioane anul trecut, față de cele 1,84 milioane raportate în 2022.

Cele mai mari volume de comenzi au fost înregistrate de categoriile:

  • Casă și bucătărie, cu 280,9 milioane de lei,
  • Electronice, cu 139,3 milioane de lei,
  • Grădinărit și outdoor, cu 48,9 milioane de lei,
  • Artă, pictură, ceramică, cu 44,9 milioane de lei,
  • Sport și aer liber, cu 42,7 milioane de lei.

Comparativ cu 2022, evoluția comenzilor a fost influențată și de creșterea numărului de comercianți din platforma easySales si de cele 13 noi marketplace-uri integrate anul trecut.

Magazinele care folosesc platforma easySales au generat automat, până în prezent, 4,38 milioane de facturi, 4,37 milioane de AWB-uri, iar numărul produselor listate pe marketplace-uri se apropie de 14 milioane.