Un retailer local de decorațiuni pentru casă anunță creșteri substanțiale ale vânzărilor pentru anumite categorii

NewMoney 09/05/2023 | 14:43 Ştiri
Un retailer local de decorațiuni pentru casă anunță creșteri substanțiale ale vânzărilor pentru anumite categorii

Pentru Mezoni.ro, magazin online de mobilier, saltele şi decoraţiuni pentru casă, primul trimestru al anului a însemnat o creștere a categoriei de saltele cu 20%, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. 

În luna aprilie, pe lângă gama de produse destinate somnului, retailerul a înregistrat un trend ascendent în rândul achizițiilor din categoria de produse pentru bucătărie. Cu ocazia Sărbătorilor Pascale românii și-au îndreptat atenția către vase de gătit și de copt, unde s-a observat o creștere cu 12%.

“Pe lângă gama de saltele de pat care se află în topul vânzărilor, am avut o creștere de 12% pentru vase de gătit și de copt, precum și produse pentru servit masa, dat fiind contextul Paștelui când știm cu toții că românii preferă mesele în familie. De asemenea, am înregistrat la început de primăvară o creștere cu peste 10% la categoria produselor de curățenie.” a declarat Raluca Szanto (foto), Chief Commercial Officer Mezoni.ro

Clienţii continuă să fie interesaţi de produse din gama dormitorului, saltele, perne și pilote, însă reprezentanții magazinului îi așteaptă cu peste 8000 de produse noi din categoria mobilier. Categoriile de produse cu creşteri importante care confirmă trendurile următoarei perioade vor fi cele din categoria grădină, unde Mezoni se așteaptă la o creștere de 20% la mobilier și decorațiuni pentru exterior.

Valoarea coșului de cumpărături pe mezoni.ro este de 350 ron, clientul online având posibilitatea să achiziționeze articole pentru casă și grădină dintr-o mare diversitate de produse, precum piese de mobilier și obiecte decorative de la firme apreciate precum Bedora și Green Future.

”Principala categorie de focus pentru perioada următoare o reprezintă articolele textile, în special covoarele, unde vom veni cu cel puțin 20.000 de produse noi. De asemenea, am extins gama de mobilier cu peste 8000 de produse noi pe care clienții noștri le pot găsi deja pe site-ul nostru mezoni.ro. Anul acesta am bugetat o creştere a cifrei de afaceri de 18%, raportată la un ritm al pieței mai lent, pe care îl observăm din cauza creșterii prețurilor la majoritatea produselor din piață și o putere mai mică de cumpărare a consumatorilor.” a completat Raluca Szanto.

Categoria de home & deco din e-commerce se află încă la început, fiind una dintre verticalele cu potențial, dacă ținem cont că are o rată de sub 10% din totalul pieței de e-commerce. Tocmai de aceea, Mezoni își continuă strategia de creștere și expansiune, precum și interesul de a oferi clienților săi cele mai bune servicii. În acest sens, cumpărătorii pot solicita ajutorul consilierilor, pentru a primi cele mai bune recomandări pentru produsele pe care le caută.