O companie prezentă în piața locală a dezinfectanților și-a crescut vânzările în online cu 550%, între martie și iunie

NewMoney 20/07/2020 | 18:14 Ştiri
O companie prezentă în piața locală a dezinfectanților și-a crescut vânzările în online cu 550%, între martie și iunie

Compania Vision Clean, prezentă în piața locală a dezinfectanților, a înregistrat în perioada martie – iunie o creștere a vânzărilor în online de 550%, de șase ori mai mult comparativ cu aceeași perioadă a anului 2019.

În ceea ce privește categoria dezinfectanților profesionali în perioada martie – iunie 2020 creșterea vânzărilor a fost de patru ori mai mare față de cea a anului 2019, adică această creștere a fost cu 300%. Potrivit unui comunicat de presă, gama dezinfectanților profesionali pentru mâini și suprafețe a generat un interes maxim pentru populație, acest fapt realizându-se pe fondul pandemiei încă de la începutul acesteia. Totodată, comportamentul consumatorilor s-a schimbat, într-o primă fază aceștia au cumpărat din impuls, după care au devenit mult mai responsabili interesându-se de ingrediente sau prețul produselor.

’’Luna martie a acestui an a fost una pe care nu o vom uita prea curand, iar gama dezinfectanților sigur va rămâne bine întipărită în istoria activității companiei. Au fost solicitări de la toate industriile și domeniile de activitate, iar cererile de dezinfectanți au fost uriașe. Au fost sute de cereri zilnic, iar prețurile, în piață, în această perioadă au crescut foarte mult’, declară directorul companiei, Marilena Ghelase.

Cât despre categoriile de produse care s-au vândut cel mai bine, se regăsesc dezinfectanții cu o pondere de 70%, în timp ce alte produse reprezintă 30%. De asemenea, 80% din cei care au cumpărat produsele au fost clienți noi. Nu în ultimul rând, clienții au achitat contravaloarea produselor cumpărate preponderent cu cardul bancar.

Pentru anul 2020, planurile Vision Clean constau în creșterea vânzărilor online și consolidarea brandului pe piața din România.

’’Ne propunem să reinventăm siteul din punct de vedere grafic, să angajăm noi oameni și să ne îmbunătățim procesul de vânzare. Avem în plan câteva proiecte pe care nu le excludem, cum ar fi crearea unui brand propriu de produse și anumite echipamente, îmbunătățirea portofoliului de produse cu noi branduri sau accesarea unor fonduri europene pentru achiziții de echipamente mașini de curățenie’’, mai spune  Marilena Ghelase.