STUDIU. Unul din doi români intenționează să cumpere cel puțin un produs de Black Friday

Elena Marinescu 09/11/2021 | 19:43 Ştiri
STUDIU. Unul din doi români intenționează să cumpere cel puțin un produs de Black Friday

Peste 50% dintre românii cu vârste cuprinse între 18 şi 65 de ani intenţionează să cumpere de Black Friday cel puţin un produs, intenţia de cumpărare fiind mai ridicată la segmentul de vârstă 18-34 de ani.

Un studiu telefonic realizat în perioada 22-28 octombrie de Kantar România relevă că, dintre potenţialii cumpărători, 64,6% intenţionează să cumpere de la magazinele online.

În ceea ce priveşte bugetul pe care intenţionează să îl cheltuiască de Black Friday, peste o treime dintre respondenţi au planificat până în 1.000 de lei, 40,7% dintre aceştia intenţionează să aloce un buget cuprins între 1.000 şi 3.000 de lei, iar 15,8% dintre respondenţi au declarat că vor cheltui peste 3.000 de lei de Black Friday.

Categoriile de achiziţii cele mai căutate de respondenţi pentru Black Friday sunt: electrocasnice mici, haine, televizoare, telefoane mobile, frigidere, încălţăminte, maşini de spălat, home & deco, laptopuri, cosmetice şi aragazuri. Totodată, nouă din zece respondenţi au răspuns că au auzit de evenimentul Black Friday, notează Kantar România.

Conform cercetării, media bugetului alocat de respondenţi pentru cumpărăturile de Black Friday este de peste 2.200 de lei. Studiul a fost realizat pe un eşantion reprezentativ naţional de 2006 respondenţi, cu vârste cuprinse între 18 şi 65 de ani.