Retargeting Biz anunță un nou parteneriat, într-un context în care segmentul de comerț online se dezvoltă accelerat

NewMoney 21/12/2021 | 19:03 Ştiri
Retargeting Biz anunță un nou parteneriat, într-un context în care segmentul de comerț online se dezvoltă accelerat

La final de 2021, platforma de marketing automatizat all-in-one Retargeting Biz încheie un parteneriat cu LeadLion, oferind magazinelor online o soluție completă pentru consolidarea, promovarea și creșterea afacerilor acestora.

“Prin parteneriatul dintre cele două companii, magazinele online au pe de o parte o platformă adaptată nevoilor lor de scalare, dar și de canalele de marketing potrivite care să ajute la îndeplinirea acestui obiectiv. Prin noile servicii lansate anul acesta de Rertargeting Biz, am dorit să facilităm și să susținem creșterea progresivă a cât mai multor magazine online, oferindu-le acces la o super tehnologie. Conținutul personalizat, automatizările și experiențele de cumpărare unice, create pentru fiecare utilizator în parte, contribuie semnificativ la creșterea volumului de vânzări și a profitabilității, precum și la fidelizarea cumpărătorilor.”, spune Alina Mitrică (foto), CCO Retargeting Biz.

LeadLion este o companie românească specializată în web development și design. Businessul s-a făcut remarcat pe piață prin dezvoltarea infrastructurii informatice a magazinelor online folosind platforme precum Magento și Shopify, iar în prezent are în portofoliu magazine online medii și mari, aflate în faza de expansiune.

Platforma Retargeting reunește toate canalele de marketing relevante pentru magazinele online, de la reclame automatizate Google, Facebook și Instagram, la push notifications, pop-ups, SMS, recomandări de produse și newslettere dinamic, cu conținut personalizat.

Parteneriatul dintre cele două companii cu extindere internațională reprezintă o oportunitate pentru magazinele online de a accesa o platformă adaptată nevoilor lor individuale de scalare și promovare. Colaborarea va începe la 1 ianuarie 2022 și va viza atât piața din România, cât și piețe externe.