Producătorul berii Tuborg, afaceri cu 12% mai mari în primele nouă luni ale anului

Cristina Dobreanu 20/11/2017 | 18:55 Ştiri
Producătorul berii Tuborg, afaceri cu 12% mai mari în primele nouă luni ale anului

United Romanian Breweries Bereprod (URBB), producătorul berilor Tuborg, Skol și Carlsberg, a depășit pragul de două milioane de hectolitri produși în perioada ianuarie – noiembrie, stabilind un record al activității de producție la nivel național. Această valoare este cu 10% mai mare față de nivelul de anul trecut.

Prin urmare, cifra de afaceri consolidată a grupului URBB s-a ridicat la 650 milioane lei (brut), cu 12% mai mult față de rezultatul înregistrat în perioada similară din 2016, a anunțat compania.

În ceea ce privește activitatea pe segmentul bere, URBB înregistrează un ritm de creștere de 10% față de aceeași perioadă a anului trecut. Performanța URBB este cu atât mai importantă în contextul în care, prin comparație, rata de creștere anuală la nivelul întregii piețe de bere din România este estimată la 2-3%, potrivit datelor Asociației Berarii României.

“ (…) Această creștere puternică, de peste trei ori mai mare decât ritmul pieței, a fost stimulată de mai mulți factori, dintre care cei mai importanți fiind îmbunătățirea prezenței produselor noastre, de exporturi și, mai ales, de investițiile realizate în acest an (…)”, a declarat Shachar Shaine, Preşedinte URBB.

Un rol esențial pentru avansul URBB provine din extinderea capacității anuale de producție, de la 2,1 milioane hectolitri, în 2016, la 2,4 milioane în prezent. Creșterea capacității de producție reprezintă unul dintre principalii piloni de investiții ai companiei în 2017, an în care URBB a alocat un buget de investiții de peste 10 milioane euro. În plus, compania a crescut numărul de angajați la nivel național cu 10% față de anul trecut, până la 775, pentru a asigura nivel cât mai bun de deservire a clienților companiei.

De asemenea, URBB a investit circa 2 milioane euro (aproximativ 20% din bugetul total) în implementarea unei soluții de igienizare a dozelor, constând în aplicarea la cald a unei folii de protecție 100% reciclabilă dedicată protecției capacelor cutiilor de bere.

Printre celelalte investiții realizate de URBB în acest se regăsesc extinderea portofoliului de bere, prin lansarea unui nou sortiment de bere – SKOL Nepasteurizat, dar și introducerea unei noi forme de prezentare pentru Carlsberg – sticla de 660ml.

În prezent, portofoliul include: Tuborg, Tuborg Christmas Brew, Tuborg 0,0% alcool, Carlsberg, Holsten, Skol, Skol Nepasteurizat, Guinness, Kilkenny, Weihenstephaner Hefe Weissbier, Grimbergen Ambreé, Grimbergen Blanche Kronenbourg 1664 Blanc, Angelo Poretti, cidrul premium Somersby, respectiv Granini, pe piaţa băuturilor răcoritoare.

 

Cristina Dobreanu a debutat în presa scrisă acum 12 ani, la România liberă. Apoi a scris la revistele de business și after business Income Magazine și Forbes România, și la portalul de business Profit.ro. A participat, în 2010, la proiectul “Study and information Programme for Young Journalists from South East Europe”, (Berlin, Germania), realizat de Konrad Adenauer Stiftung. Este specializată pe politică externă și macroeconomie, dar acoperă din punct de vedere editorial subiecte legate de lumea antreprenorială.