Producătorul Barrier a avut afaceri cu 16% mai mari în 2016, până la 23,1 milioane de euro

Cristina Dobreanu 21/03/2017 | 12:35 Ştiri
Producătorul Barrier a avut afaceri cu 16% mai mari în 2016, până la 23,1 milioane de euro

Compania Electric Plus, deținătoarea brandului de tâmplărie termoizolantă din PVC Barrier, a avut afaceri de 23,1 milioane de euro în 2016, cu 16% mai mult decât în anul precedent.

De asemenea, anul trecut, producătorul a făcut investiții de aproximativ 1.100.000 de euro, incluzând aici și investiția într-un bloc de locuințe pentru salariați.

Electric Plus a achiziționat un bloc cu șaizeci de spații locative și va oferi angajaților locuințe complet mobilate și utilate. Suma alocată amenajării se ridică la 700.000 de euro, iar lucrările vor fi gata în septembrie.

„O companie este mare dacă angajații ei sunt măreți. Îi încurajăm să-și continue studiile, să-și dezvolte talentele, îi inspirăm să-și atingă scopul, învățându-i că oportunitățile sunt infinite”, spune Adrian Gârmacea, CEO Electric Plus.

În 2017, compania își propune ca obiective majore implementarea soluțiilor SAP, o investiție de aproximativ 500.000 euro, și demararea investiției de 10 milioane de euro într-o nouă capacitate de producție, prin care intenționează să dubleze capacitatea de producție pe care o are în prezent.

În prezent, produsele Barrier sunt fabricate într-un centru modern de producție, în care lucrează peste 600 de persoane și care are o capacitate de 1.000 de unități/zi.

 

Cristina Dobreanu a debutat în presa scrisă acum 12 ani, la România liberă. Apoi a scris la revistele de business și after business Income Magazine și Forbes România, și la portalul de business Profit.ro. A participat, în 2010, la proiectul “Study and information Programme for Young Journalists from South East Europe”, (Berlin, Germania), realizat de Konrad Adenauer Stiftung. Este specializată pe politică externă și macroeconomie, dar acoperă din punct de vedere editorial subiecte legate de lumea antreprenorială.