Pentru a încuraja relansarea cumpărăturilor online de fashion, un retailer polonez prezent și în România anunță reduceri de până la 60%

NewMoney 21/04/2020 | 18:17 Ştiri
Pentru a încuraja relansarea cumpărăturilor online de fashion, un retailer polonez prezent și în România anunță reduceri de până la 60%

Într-o economie puternic zdruncinată de pandemia de coronavirus, unul dintre domeniile cele afectate este retail-ul tradițional. Potrivit datelor magazinului online Answear.ro, trecerea cumpărăturilor offline către online a însemnat deja o creștere cu 40% a vânzărilor pe perioada 1–20 aprilie 2020 și o creștere per total cu 10% a vânzărilor pentru perioada 1 martie – 20 aprilie.  

“În acest moment devine clar că e-commerce-ul este salvarea pentru retail-ul tradițional. Iar odată cu creșterea e-commerce-ului, acesta va rămâne un canal de vânzare important și după trecerea pandemiei. Opinia mea este că piața de fashion online s-ar putea dubla în decursul anului 2020. Este posibil să nu fie vorba despre o scădere a consumului, ci doar despre o mutare a acestuia către un alt canal de vânzare – online-ul”, spune Raluca Radu (foto), Country Manager ANSWEAR România.

În context, aceasta a anunțat campania ”Spring Black Friday”, între 24 – 28 aprilie, cu reduceri de până la -60% la o selecție de peste 60.000 articole. De asemenea, în luna mai, retailerul polonez lansează noul site ce vine cu îmbunătățiri de User Experience pentru a suplini dezavantajele faptului că produsul nu poate fi probat.

Cu ocazia Paștelui, compania a înregistrat creșteri semnificative ale vânzărilor la diferite categorii de produse, creșterea față de 2019 fiind de peste 50%.

În această perioadă de criză, potrivit Ralucăi Radu, nu s-au observat fluctuații din punct de vedere al brandurilor din topul vânzărilor, fiind aceleași branduri în top 10 cele mai vândute, așa cum era și înainte de perioada distanțării sociale. Totuși, ”decizia de cumpărare s-a scurtat, cu mai multe decizii de cumpărare luate în aceeași zi de la prima vizită și un număr mai mic de afișări înainte de a comanda”.