Nemţii de la TUI au planuri mari pentru vacanţele românilor şi mizează ȋn special pe vânzarea online

NewMoney 16/06/2021 | 15:45 Ştiri
Nemţii de la TUI au planuri mari pentru vacanţele românilor şi mizează ȋn special pe vânzarea online

TUI Group, liderul mondial în turism, prezent pe piaţa agenţiilor din România de mai mulţi ani, are planuri mari, după o perioadă provocatoare pentru turismul din ȋntreaga lume. Prin brandul local TUI Travel Center, acesta vizează extinderea portofoliului de produse turistice oferite românilor şi mizează ȋn principal pe pe vânzarea online, dar şi pe dezvoltarea reţelei de agenţii ȋn zona Ardealului.

 Agenţia care operează franciza TUI pe piaţa românească de travel ȋncepând cu 2019, TUI TravelCenter parte a Memento Group, se extinde ȋn acest an cu 5 noi locaţii. „Aceste planuri de expansiune au fost ȋncepute ȋn prima parte a lui 2020, dar ulterior au fost puse ȋn aşteptare ȋn contextul pandemiei care a afectat ȋntreaga economie. Evoluţia pozitivă a turismului din ultimele luni, favorizată de relaxarea condiţiilor de călătorie ȋn cele mai multe dintre zonele turistice căutate de români, cum sunt: Grecia, Turcia, Bulgaria sau Spania, ne-a determinat să reluăm, şi totodată să accelerăm ritmul de extindere a proiectului nostru.”, declară Ştefan Joos, recent numit ȋn funcţia de director general al TUI TravelCenter şi având o experienţă de peste 16 ani ȋn turismul autohton.

Cele mai de căutate vacanţe ȋn rândul românilor sunt sejururile charter cu avionul, urmate ȋndeaproape de circuitele culturale, vacanţele ȋn România şi sejururile exotice, acestea din urmă fiind ȋntr-o creştere accentuată chiar şi ȋn condiţii de pandemie, când un număr important de turişti din ţara noastră au călătorit ȋn destinaţii precum Zanzibar, Maldive, Republica Dominicană sau Seychelles. Ȋn aceste condiţii, agenţiile mizează tot mai mult pe oferirea de pachete cât mai variate şi complete. „Ȋn portofoliul de produse TUI TravelCenter se regăsesc toate tipurile de servicii şi pachete turistice integrate, la un loc. Ne bazăm pe distribuirea unei game cât mai complexe de sejururi şi programe turistice, organizate atât de touroperatorii români, cât şi pachete dinamice, bilete de avion, cazări sau alte servicii auxiliare, un adevărat marketplace de călătorii. Ȋn calitate de francizat al TUI Group, avem acces la un ȋntreg univers de experienţe şi unităţi de cazare din ȋntreaga lume, la cele mai avantajoase tarife.”, mai adaugă Joos.

Planurile de viitor ale nemţilor de la TUI ȋn România, au focus pe facilitarea vânzării online de vacanţe şi servicii de călătorie, aceştia având ȋn plan investiţii consistente ȋn consolidarea sistemelor de rezervări şi a magazinului online de vacanţe, care va integra o gamă foarte vastă de servicii turistice. Ȋnsă nu este lăsată la o parte nici perspectiva extinderii reţelei de agenţii de turism fizice la nivelul ȋntregii ţări. Astfel, TUI are planuri măreţe de expansiune pentru anul ȋn curs ȋn zona Ardealului, stabilindu-şi chiar şi sediul central la Braşov. Urmând ca ȋn decursul anului 2022 să mai adauge ȋncă 10 agenţii de turism noi, ȋn cele mai importante oraşe din România.

Dezvoltarea infrastructurii specifice ȋn zona Transilvaniei, determină şi investitorii din turism să se orienteze tot mai mult spre oraşele din regiune. „Iminenţa inaugurării mult-aşteptatului Aeroport Internaţional din Braşov, ne dă un mare impuls ȋn sensul dezvoltării reţelei de agenţii şi a posibilităţii creării de pachete charter cu zbor direct din Braşov, de ȋndată ce va fi posibil.”, mai spune Joos.

TUI Group, cel mai mare grup de turism din lume, operează în aproximativ 180 de destinații de pe mapamond.