Mai mulți furnizori privați de servicii medicale lansează pachete comune de beneficii

Cristina Dobreanu 18/01/2017 | 13:18 Ştiri
Mai mulți furnizori privați de servicii medicale lansează pachete comune de beneficii

Intermedicas, Sanador, Spitalul Monza, Centrul Medical Medsana, Centrul Medical Academica și Metropolitan Hospital lansează un nou produs pe piața serviciilor medicale private, pachetele de concierge medicine, cu acces la mai mulți operatori și la o rețea de peste 1.500 de medici și peste 200 de servicii de policlinică. Costul acestor pachete variază între 15 și 20 de euro/lună.

„Într-o lume în care abonamentele și asigurările medicale au devenit «commodity», în care directorii de HR caută în permanență soluții noi, în contextul nou al deductibilității, este clar momentul unei soluții medicale personalizate prin concierge medicine”, spune Ana-Maria Marian, CEO Intermedicas, prima clinică din România specializată în servicii de Second Opinion medical.

Experiența pe care Intermedicas o are în second opinion permite abordarea personalizată a cazurilor medicale și accesul la elite medicale, având un rol de integrator pentru ceilalți patru furnizori de servicii.

La rândul său, Florin Andronescu, board director al Sanador, spune că „este nevoie pe piață de un serviciu medical rapid și orientat către nevoile clienților, diferit de oferta care există în prezent chiar și la operatorii mari, ofertă care, uneori, pune abonații în situația de a aștepta mai mult pentru o programare”.

Luca Militello, directorul general al Spitalului Monza, susține că proiectul reprezintă o „reală oportunitate penru pacienții din România”, în timp ce Vassilis Chaniotis, directorul general al Centrelor Medicale Medsana, punctează că prin aceste pachete, companiile au astfel o alternativă la abonamentele existente până acum pe piață.

Și reprezentanții Centrului Medical Academice și al Metropolitan Hospital subliniează faptul că este nevoie de optimizarea pieței, în care accentul să cadă pe consultanță și pe îngrijire medicală personalizată.

Cristina Dobreanu a debutat în presa scrisă acum 12 ani, la România liberă. Apoi a scris la revistele de business și after business Income Magazine și Forbes România, și la portalul de business Profit.ro. A participat, în 2010, la proiectul “Study and information Programme for Young Journalists from South East Europe”, (Berlin, Germania), realizat de Konrad Adenauer Stiftung. Este specializată pe politică externă și macroeconomie, dar acoperă din punct de vedere editorial subiecte legate de lumea antreprenorială.