Magazinul online românesc DY Fashion estimează o cifră de afaceri de 5,7 mil. euro în 2023, cu 15% mai mult decât în 2022

NewMoney 15/06/2023 | 12:24 Ştiri
Magazinul online românesc DY Fashion estimează o cifră de afaceri de 5,7 mil. euro în 2023, cu 15% mai mult decât în 2022

Pentru DY Fashion, brand românesc ce activează pe piața de fashion online din 2012, începutul lui 2023 a adus o creștere a vânzărilor cu 15% față de aceeși perioadă a anului trecut, iar în luna mai s-a observat o creștere de 20%. Pentru 2023, retailerul online românesc estimează o creștere de 15% a cifrei de afaceri, până la aproximativ 5,7 milioane euro.

“Pentru noi, primele luni din an au venit cu o creștere de 15% față de aceeași perioadă a anului trecut. O schimbare semnficativă s-a observat în luna Mai, unde am înregistrat o creștere de 20% ca urmare a lansării unei campanii la TV. Pentru 2023 estimăm o creștere de 15% a cifrei de afaceri, ceea ce înseamnă să ajungem la aproximativ 5.7 milioane euro. Noi mizăm pe o ușoară creștere dacă tendințele se păstrează.

Piața de fashion este foarte dinamică și în continuă creștere. În ceea ce privește zona de fashion online din România, probabil 2023 va fi un an per total de creștere cu 10-15% față de anul trecut. Consider că acest segment va avea o creștere in următorii ani, iar începând cu 2024 și cererea o să fie mai mare”, spune Dragoș Aipu, co-fondatorul magazinului online DY Fashion. În perioada Ianuarie-Mai 2023, bonul mediu de cumpărături a fost de 350 de lei iar o comandă pe www.dyfashion.ro a avut în medie 1.3 produse. În prezent, cele mai multe vânzări și numărul cel mai mare de cliente se înregistrează în București, Timișoara, Cluj, jud. Prahova, Iași, Brașov și jud. Dolj.

Unul dintre obiectivele principale ale companiei românești DY Fashion continuă să fie dezvoltarea brandului propriu DY Fashion și diversificarea gamei de produse ce poartă eticheta DY Fashion. În prezent, brandul propriu reprezintă 20% din cifra de afaceri a companiei. “Ponderea brandului propriu s-a triplat față de anul trecut în aceeași perioadă, ceea ce este o veste bună pentru noi și ne motivează pe mai departe în creșterea lui. Ne-am îndeplinit obiectivul de a atinge 20% din cifra de afaceri cu brandul propriu. Putem spune că am și depășit usor acest obiectiv întrucât în primele 3 luni ale anului acest procent a ajuns chiar spre 30%”, susține Dragoș Aipu.

“Ca tendință, am observat o preferință mai mare a clientelor către rochiile mai simple, vaporoase, lejere, cu detalii care să atragă atenția. În această perioadă, cel mai mult sunt căutate rochiile elegante, însă nu au fost neglijate nici cele casual. Din perspectivă cromatică, în topul celor mai căutate rochii sunt cele de culoare neagră, verde, magenta și culori pastelate”, punctează Irina Aipu, co-fondatoarea brandului DY Fashion.