Magazinele din AFI Cotroceni au avut vânzări de 170 de milioane de euro în primele nouă luni

Andreea Neferu 21/11/2016 | 19:55 Ştiri
Magazinele din AFI Cotroceni au avut vânzări de 170 de milioane de euro în primele nouă luni

Proprietățile comerciale existente și aflate în dezvoltare ale AFI Europe România, parte a grupului israelian AFI, au fost evaluate la peste 800 de milioane de euro la finalul lunii septembrie, în creștere cu 10% față de anul trecut.

În același timp, AFI Europe România a avut un venit operațional net din proprietățile sale de peste 34 de milioane de euro în primele nouă luni ale anului, un plus de 14% față de aceeași perioadă a anului precedent. Activul care a adus cele mai multe venituri a fost centrul comercial AFI Cotroceni din București, care a generat peste 25 de milioane de euro în primele trei trimestre, cu 10% în creștere față de același interval al anului trecut. De altfel, centrul comercial este estimat la o valoare de circa 467 de milioane de euro, un avans de 7,6% față de anul retcut.

În acest context, și cifra de afaceri a retailerilor prezenți în AFI Cotroceni a crescut cu 12% în primele nouă luni, până la 170 de milioane de euro, mallul având o rată de ocupare de 99%.

Pe plan local, compania AFI Europe România mai deține  mallul AFI Ploiești și proiectul de birouri AFI Park ce gravitează în jurul centrului comercial AFI Cotroceni, dar are în plan să mai construiască un proiect de office în Capitală, un centru comercial cu birouri la Brașov, dar și un prim proiect rezidențial în București.

„Pentru a menține și chiar pentru a intensifica această creștere a AFI Europe România, am început anul acesta dezvoltarea AFI TECH PARK, un proiect de birouri cu o suprafață de 50.000 mp, care se va afla pe Bulevardul Progresului din București, și plănuim să demarăm lucrările la AFI Brașov, care constă într-un centru comercial de 40.000 mp și 25.000 mp de spații de birouri. Mai mult, ne așteptăm să începem anul viitor primul nostru proiect rezidențial din România, AFI City, în Bucureștii Noi. Suntem în continuare în căutare de noi oportunități similare celei din Brașov”, a menționat David Hay, CEO AFI Europe România.

 

 

 

A debutat în presa scrisă în urmă cu opt ani. În 2013, a absolvit cursurile programului de pregătire intensivă în jurnalism „Economic and Political Reporting from Southeast Europe”, organizat la Londra și la Berlin de agenția de presă Reuters, iar în 2015 a participat la cursurile școlii de vară Online and Multimedia Journalism, organizată de Deutsche Journalistenschule la Munchen. În 2013, a câștigat premiul „Florin Petria” pentru jurnalism economic, iar în 2015 a fost unul dintre laureații concursului Tânărul Jurnalist al Anului, secțiunea Economie. Anterior, Andreea a lucrat la Ziarul Financiar. În prezent, la NewMoney, Andreea acoperă din punct de vedere editorial domeniile construcții și imobiliare.