LVMH cumpără marca de ochelari de lux Barton Perreira, care a produs ochelari de soare pentru James Bond

Andrei Dumitru 07/11/2023 | 10:35 Ştiri
LVMH cumpără marca de ochelari de lux Barton Perreira, care a produs ochelari de soare pentru James Bond

LVMH (Moët Hennessy Louis Vuitton) cumpără marca de ochelari de lux Barton Perreira, renumită pentru că a făcut ochelari de soare pentru personajul de film James Bond.

Divizia de ochelari Thelios a LVMH a încheiat un acord să achiziţioneze Barton Perreira, cu sediul în Irvine, California, pentru o sumă nedezvăluită.

Afacerea este a doua mare achiziţie a Thelios în două luni, după ce a cumpărat marca franceză Alpine Vuarnet în septembrie.

Ochelarii de lux, care includ ochelari de soare şi ochelari de vedere, sunt în creştere rapidă în întreaga lume.

Casele de lux văd ochelarii ca un punct de intrare la mărcile lor la preţuri mai mici pentru consumatorii mai tineri şi acum realizează o gamă mai largă de rame elegante, de calitate superioară.

Ochelarii de soare devin din ce în ce mai populari în Asia, în timp ce cererea de ochelari de vedere este în creştere, pe măsură ce oamenii petrec mai mult timp pe ecranele computerului şi telefonului, spun analiştii.

Vânzările globale de ochelari au depăşit 107 miliarde de dolari în 2022, potrivit EssilorLuxottica, cu o creştere estimată cu o singură cifră, medie, în următorii ani.

Acordul pentru Barton Perreira subliniază importanţa tot mai mare a ochelarilor pentru LVMH şi industria de lux.

LVMH a lansat Thelios în 2017, pentru a produce ochelari pentru mărcile interne ale LVMH, inclusiv Louis Vuitton, Celine, Loewe şi Berluti.

Barton Perreira are un public de cult printre vedetele de la Hollywood şi colecţionarii de ochelari de soare şi rame de ultimă generaţie.

Modelele sale se vând de obicei cu amănuntul pentru 500 sau 600 de dolari, iar modelele sale în ediţie limitată, realizate în cantităţi mici, sunt deosebit de râvnite.

Daniel Craig a purtat o pereche de ochelari de soare Barton Perreira ”Joe” în ”No Time to Die”, iar Demi Lovato, Sandra Bullock şi Ryan Gosling sunt, de asemenea, fani.

Achiziţia LVMH arată că, în ciuda încetinirii globale a afacerilor de lux, compania caută obiective de achiziţie care se potrivesc ambiţiilor sale pe termen lung.

Preţul acţiunilor LVMH a scăzut cu 20% în ultimele şase luni, deoarece creşterea sa încetineşte, în special pe piaţa de vinuri şi băuturi spirtoase din SUA.

Directorii LVMH spun adesea că recesiunile oferă o oportunitate de a câştiga cotă de piaţă şi de a face achiziţii, deoarece concurenţii reduc cheltuielile şi evaluările devin mai atractive.