Care este prima mare rețea de clinici dentare din România care vrea să se extindă în Europa

Cristina Dobreanu 10/09/2018 | 17:29 Oameni
Care este prima mare rețea de clinici dentare din România care vrea să se extindă în Europa

Într-o piață extrem de fragmentată, un stomatolog și-a transformat numele în brandul unei rețele de clinici pe care vrea să o ducă în următorii ani în afara României. 

Acest articol a apărut în numărul 48 (10-23 septembrie) al revistei NewMoney

„La un moment dat, proiectul ăsta trebuie să mă depășească“, spune docto­rul Ionuț Leahu (34 de ani), fondatorul rețelei de clinici cu același nume. La doar șapte ani de la prima deschidere de clinică (impropriu spus deschidere, căci era cabinetul unei doctorițe care nu mai profesa) și o investiție de doar 1.500 de lei, astăzi Ionuț Leahu are cinci clinici (patru în București și una în Pi­tești) și se pregătește să o inaugureze pe cea de-a șasea la Timișoara, în toamna acestui an. Nu simte povara numelui pus pe firmamentul clinicilor pe care le-a fondat, ci dimpotrivă. A lucrat mereu alături de o echipă de medici, chiar și atunci când avea doar un mic cabinet în Popești-Leordeni. Astăzi este frecvent ca pacienții să nu fie tratați exclusiv de el, chiar dacă clinicile îi poartă numele. „Este destul de frecvent să fie așa astăzi pentru că noi avem cam 1.300-1.500 de pacienți unici pe lună și eu cred că văd 150-200 de pacienți lunar“, spune doctorul antreprenor.

Pe de altă parte, Ionuț Leahu poartă zilnic două pălării: cea de stomatolog, specialist în implantologie, și cea de antreprenor, șef al unei rețele de clinici în permanentă extindere. „Dimineața, în mașină și până ajung la clinică, sunt manager, când intru la consultații sunt doctor, apoi termin cu ele și mai dau telefoane, apoi mai am intervenții cu implanturi, apoi, recent, am intrat într-un interviu cu un dentist pentru clinica de la Timișoara“, po­vestește doctorul Leahu o zi din viața sa „fluidă“ unde lucrurile nu sunt nici pe departe strict delimitate.

Cele două pălării îl fac însă pe manager ceva mai indulgent – „ca medic știu că pot să obțin niște rezultate mai bune dacă mai investim în echipamente sau tehnologii sau dacă îi trimitem pe colegi la cursuri. Din punct de vedere opera­țional, dacă aș sta să fac calcule tot timpul s-ar putea să nu se întâmple mai mult de jumătate din lucruri“.

Articol vizibil în întregime doar pe bază de abonament.

← Close