Forty Management a vândut 90% din apartamentele Central District Viitorului 134, cu 8 luni înainte de finalizarea proiectului

Andrei Dumitru 09/11/2021 | 16:46 Ştiri
Forty Management a vândut 90% din apartamentele Central District Viitorului 134, cu 8 luni înainte de finalizarea proiectului

Forty Management anunță vânzarea off-plan a 90% din proiectul Central District Viitorului 134. Dezvoltarea verde mixed-use cu o valoare de 11,5 milioane de euro are ca termen de finalizare luna iunie anul viitor.

Situat în zona centrală a Bucureștiului, Central District Viitorului 134 este un proiect boutique, precertificat „Clădire Verde” ce îndeplinește și standardul nZEB, având 40 de apartamente, împărțite în două imobile, la care se adaugă un spațiu de birouri și unul comercial în suprafață totală de 1.000 mp.

„Central District Viitorului 134 este primul proiect din România ce îmbină o dezvoltare imobiliară cu manifestări unice de artă urbană, ce vor purta semnătura unor artiști consacrați de street art. Gardul imobilului, holul de acces și holurile etajelor vor fi decorate cu creațiile artiștilor cooptați special pentru acest proiect. Cea mai impresionantă creație va fi o girafă albastră, construită și montată la fața locului, ce se “hrănește” cu frunzele pergolelor, pe două etaje. Central District Viitorului 134 este și primul proiect din centrul Bucureștiului cu acces direct la un teren de tenis, baschet sau fotbal, exclusiv pentru locatari”, potrivit companiei.

Proiectul este câștigătorul premiului Residential Development Romania la International Property Awards, Londra, pentru cea mai bună dezvoltare din România.

A deveni proprietar în Central District Viitorului 134 este o oportunitate datorită accesului la o calitate ridicată a vieții, prin poziționarea ultracentrală și în același timp, protecția unei comunități liniștite. Apartamentele au fost proiectate cu atenție la fiecare detaliu: proporții, lumină naturală și artificială, priveliștea cea mai bună, finisaje și soluții tehnice premium. Este un demers prin care continuăm seria proiectelor emblematice, a căror viziune și design aduc valoare sustenabilă orașului. Prin fiecare proiect marca Central District promovăm valorile companiei legate de calitate, sustenabilitate, atenție la detaliu și design. Aceste valori sunt ceea ce transformă angajamentul nostru într-o responsabilitate de a nu accepta mediocritatea”, spune Lucian Azoiței, CEO Forty Management.