FlorideLux vrea să-și dubleze afacerile în acest an și relansează florăria din Brașov

Gabriel Bucur 06/06/2017 | 16:07 Ştiri
FlorideLux vrea să-și dubleze afacerile în acest an și relansează florăria din Brașov

Grupul FlorideLux țintește o cifră de afaceri de 120.000 de euro în noul an de activitate și anunță relansarea francizei offline din Brașov, proaspăt deținută de Andreea și Filip Stroe, parteneri ai FlorideLux.

Relansarea francizei reprezintă o reîmprospătare a vechii florării din Brașov, care a fost prima franciză offline lansată de grupul FlorideLux în România, în 2013, în urma unei investiții inițiale de 45.000 de euro. Magazinul a adus, potrivit reprezentanților grupului, conceptul de „flowers and gifts shop” pe piaţa de profil din Braşov, atât pentru cumpărături online, cât și pentru cele clasice.

„Odată cu relansarea vom încerca să fim mult mai activi pe segmentele de corporate și evenimente, venind în întâmpinarea clienților cu o ofertă (…) diversificată, de la buchete și aranjamente florale extrem de elegante, până la cele business. În continuare, calitatea produselor va rămâne principalul pion al business-ului, prin intermediul căruia vom încerca să creștem, ca și până acum, atât în online, cât și în offline”, a declarat Marius Dosinescu, CEO și fondator FlorideLux.

Reprezentanții FlorideLux spun că aportul francizorului, grupul FlorideLux, este să sprijine activitatea florăriei prin know-how, cursuri, comenzi online, marketing național și local, dar și îndrumare din punct de vedere al managementului. De cealaltă parte, francizatul, adică Andreea și Filip Stroe, se ocupă de toate aspectele interne și externe ale florăriei pe plan local, conduce tot managementul florăriei, se ocupă de marketing local, caută clienți și parteneri, se ocupă de aprovizionare, evenimente și tot ceea ce ține de florăria din Brașov.

„Obiectivul nostru este ca în 2017 FlorideLux Brașov să atingă o cifră de afaceri substanțială și să oferim brașovenilor cele mai bune și frumoase buchete de flori și aranjamente. Livrarea se va putea face pentru toate comenzile, atât online cât și offline, telefonic sau direct în florărie. Această creștere va fi generată atât de comenzile online, cât și de cele offline, dar și de gama complexă și diversificată de produse. Cei peste trei ani de activitate în Brașov ne-au dovedit că piața de flori din acest oraș este una foarte bună și promițătoare”, a mai precizat Marius Dosinescu.

Grupul FlorideLux are o experiență de peste 14 ani de zile în industria de flori și cadouri. Din portofoliul FlorideLux fac parte www.floridelux.ro, www.cosuridelux.ro, www.brazidecraciun.ro, www.coroane.ro, www.deluxeflowershop.com  și www.xclusive.ro. Totodată, FlorideLux are câte o florărie în București, Brașov și Cluj-Napoca și un atelier de lucru și depozit en gros în Capitală.

 


FOTO: FlorideLux

În șapte ani de jurnalism, a pendulat între domeniul sportiv și cel economic. A lucrat, printre altele, la Radio România Actualități și Adevărul Financiar. Acum, este coordonatorul online al proiectului NewMoney.