FlorideLux anticipează o creștere de 20% a vânzărilor de Paște

Cristina Dobreanu 04/04/2017 | 15:56 Ştiri
FlorideLux anticipează o creștere de 20% a vânzărilor de Paște

Grupul FlorideLux, unul dintre cei mai mari retaileri de aranjamente florale și cadouri online și offline din România, anticipează o creștere a  vânzărilor companiei de 20% de Paște, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, de până la 18.000 euro.

Colecția corporate de Paște are prețuri cuprinse între 159 de lei și 949 de lei.

„Fie că vor să își răsplătească angajații, fie că vor să le facă un cadou de sezon partenerilor, în ultimii ani, din ce în ce mai multe companii achiziționează online coșuri cadou tematice și estimăm că trendul va rămâne constant și anul acesta”, a declarat Marius Dosinescu, CEO și fondator FlorideLux.

Potrivit reprezentantului companiei, în perioada sărbătorilor pascale, comenzile sunt făcute cu precădere de companii mari din domeniile IT&C, telecomunicații sau transporturi.

CITEȘTE ȘI: Florăriile online vs. cele clasice: un român din patru cumpără buchete de pe internet

Conform estimărilor companiei, bucureștenii, brașovenii și constănțenii vor achiziționa cele mai multe produse de Paște în perioada următoare. De asemenea, compania anticipează și o creștere în ceea ce privește vânzările în Cluj-Napoca, unde există și o florărie FlorideLux, mai ales pe segmentul aranjamentelor de decor, cu precădere cele pentru masă.

Grupul FlorideLux are o experiență de peste 14 ani de zile în industria de flori și cadouri. Din portofoliul FlorideLux fac parte website-urile www.floridelux.ro – florărie online cu peste 5.000 de buchete și aranjamente florale; www.cosuridelux.ro – magazin online de cosuri cadou premium; www.brazidecraciun.ro – magazin de brazi cu livrare la domiciliu, brazi artificiali, brazi naturali tăiați și brazi în ghiveci; www.coroane.ro – magazine online de coroane și jerbe funerare; dar și www.deluxeflowershop.com  și www.xclusive.ro.

FlorideLux are și o prezență în offline, cu patru magazine: două în București (dintre care un showroom) și câte unul în Brașov și Cluj-Napoca.

 


FOTO: Marius Dosinescu. Sursa foto: Laszlo Raduly / NewMoney

Cristina Dobreanu a debutat în presa scrisă acum 12 ani, la România liberă. Apoi a scris la revistele de business și after business Income Magazine și Forbes România, și la portalul de business Profit.ro. A participat, în 2010, la proiectul “Study and information Programme for Young Journalists from South East Europe”, (Berlin, Germania), realizat de Konrad Adenauer Stiftung. Este specializată pe politică externă și macroeconomie, dar acoperă din punct de vedere editorial subiecte legate de lumea antreprenorială.