Fashion Days lansează Black Friday. Cu ce vine nou cel mai mare retailer online de modă din România?

NewMoney 06/11/2020 | 11:00 Ştiri
Fashion Days lansează Black Friday. Cu ce vine nou cel mai mare retailer online de modă din România?

Fashion Days, cel mai mare retailer online de modă din plan local, a anunțat că dă startul campaniei de Black Friday pe 11 noiembrie, dimineața. Astfel, iubitorii de shopping au la dispoziție câteva zile să cumpere produse ale unor branduri celebre la prețuri tăiate chiar și cu peste 80%.

”Black Friday este evenimentul de shopping cu cele mai mari reduceri din an. Începând de miercuri dimineață, 11 noiembrie, clienții pot comanda produsele preferate de la cele mai cunoscute branduri internaționale și locale din aplicația Fashion Days sau de pe fashiondays.ro. Odată activate notificările de tip push, utilizatorii aplicației mobile vor fi primii care vor afla momentul exact în care va începe Black Friday”, reiese din datele companiei.

Anul acesta, Fashion Days lansează un alt tip de Black Friday – „Ediția de bun simț” –  și încurajează clienții să doneze hainele pe care nu le mai poartă și, în paralel, să se bucure de articolele achiziționate de pe Fashion Days, la reduceri de până la 80%. În felul acesta, nu doar că se vor bucura de cele mai bune dealuri din an, dar pot face și o faptă bună.

Nouă containere de donații vor fi amplasate începând cu data de 8 noiembrie în orașele București, Cluj, Brașov și Constanța, unde clienții pot lăsa hainele. Fashion Days va asigura procesul de colectare, igienizare și transport către Asociația Banca de Haine, urmând să fie livrate apoi către comunități care au mare nevoie de ele. Angajamentul este unul pe termen lung, retailerul urmând să dezvolte rețeaua și noi parteneriate în perioada imediat următoare, dar și pe parcursul anului 2021.

„Black Friday”, cea mai populară căutare a românilor pe Google

Cu o notorietate de peste  90% în rândul românilor, evenimentul Black Friday 2020 va marca unul dintre cei mai semnificativi ani pentru comerțul online. Anul acesta, aproape 60% dintre românii care știu de acest eveniment intenționează să cumpere de Black Friday.

„Dacă anul trecut am înregistrat aproximativ 150.000 de comenzi pe parcursul celor 3 zile de Black Friday, anul acesta estimăm că vom avea o creștere de 50% a numărului de comenzi. Contextul pandemic a adus o schimbare evidentă în comportamentul de consum al românilor și a redefinit segmentul e-commerce, ducând la o creștere semnificativă a ponderii  online din totalul pieței de fashion – estimăm noi la peste 30% în acest final de an și început de 2021. De asemenea, estimăm că până în seara zilei de joi, 12 noiembrie, vor fi predate curierilor pentru livrare zeci de mii de produse și comenzi” a declarat Robert Berza (foto), General Manager Fashion Days.

Livrări flexibile și un serviciu exclusiv

Fashion Days asigură și de Black Friday opțiuni flexibile de livrare și retur. Astfel, clienții beneficiază de livrare prin curierat rapid și prin punctele de ridicare, având acces la peste 900 lockere easyBox în toată țara. Cu cât comenzile vor fi plasate mai devreme, cu atât cresc șansele ca acestea să fie procesate și livrate mai rapid, mai ales în București și Ilfov.

În plus, mai bine de 150.000 dintre clienții care au un istoric bun de retur și care achită cu cardul au parte de un serviciu exclusiv: în cazul unui retur își vor primi banii înapoi în cont în doar 30 de minute de la predarea produsului returnat, chiar și în easyBox. Pentru a beneficia de acest serviciu, dar și pentru ca totul să fie mai simplu și mai rapid, clienții sunt încurajați să plătească online prin opțiunea Pay by Click, care permite salvarea datelor cardului pentru ca plata comenzii să poată fi efectuată instant. Iar daca plătesc cu Mastercard, pot câștiga unul dintre cele 50 de vouchere în valoare de 2.000 de lei.

Clienții vor putea alege din peste 1,5 milioane de produse de încălțăminte, îmbrăcăminte și accesorii pentru femei, bărbați și copii. Peste 400 de branduri se vor număra în oferta Black Friday, însumând cea mai mare valoare de stoc de până acum – 200 de milioane de lei. În plus, peste 85% din valoarea stocului va avea cele mai bune prețuri din an.

„Anul acesta estimăm cumpărături de la peste 170.000 de clienți în perioada 11-15 noiembrie, respectiv o creștere de aproape 50% comparativ cu anul trecut. De asemenea, peste 70% din valoarea comenzilor va fi generată prin aplicația mobilă, procent în continuă creștere în fiecare an, dar cu precădere în 2020. Pandemia a accelerat tranziția de la magazinele clasice spre e-commerce și românii au descoperit beneficiile clare: câștigi timp, ai mult mai multe opțiuni de produse și, mai ales de Black Friday, un preț extrem de competitiv”, a completat Robert Berza.

Brandurile cu cele mai mari reduceri de Black Friday sunt: până la – 85%: Calvin Klein și Pepe Jeans London; până la – 80%: U.S. Polo Assn., Trespass, Timberland, Diesel, Geographical Norway, Esprit, Geox, GAP, Jack & Jones; până la – 75%: Guess, Love Moschino, Liu Jo, Gant, Napapijri, DESIGUAL, Levi’s, Lacoste, Tommy Hilfiger, Furla, Karl Lagerfeld; până la – 70%: Puma și Nike; până la – 65%: UGG, Fossil și adidas Performance.