Fashion Days estimează vânzări cu 50% mai mari față de anul trecut de Black Friday, până la 5,6 milioane de euro

Cristina Dobreanu 09/11/2017 | 18:57 Ştiri
Fashion Days estimează vânzări cu 50% mai mari față de anul trecut de Black Friday, până la 5,6 milioane de euro

Retailerul online Fashion Days, parte a eMag, estimează, pentru ediția din acest an a Black Friday, vânzări cu 50% maia mari față de anul trecut, până la 25,5 milioane de lei (circa 5,6 milioane de euro).

Black Friday va începe în acest an în cursul serii de 16 noiembrie, cu early start în aplicația de mobil, și continuă întreaga zi de 17 noiembrie. Fashion Days a pregătit pentru ediția din acest an un milion de articole de îmbrăcăminte, încălțăminte, accesorii, cosmetice și home & deco, cu discounturi care vor ajunge până la 90%.

„La Fashion Days, seara este un moment de vârf în care clienții plasează foarte multe comenzi, iar aplicația de mobil este, în prezent, principalul canal de vânzare pentru noi, anul acesta peste 50% din comenzi fiind plasate în aplicația de mobil. De aceea, am decis ca Black Friday să înceapa cu câteva ore înainte de miezul nopții, iar în aplicația de mobil vom da startul și mai devreme, pentru a le oferi clienților ocazia de a se bucura de cel mai așteptat eveniment al anului, în cel mai natural mediu de shopping pentru ei”, declară Robert Berza, general manager Fashion Days.

Printre mărcile internaționale prezente în oferta Fashion Days se numără Diesel, Pepe Jeans London, Tissot, Nike, Trespass, Geox, Levi’s, US Polo, Coccinelle. Clienții Fashion Days vor găsi pe site și pe aplicația de mobil și selecții de la branduri precum: Burberry, Valentino, Jimmy Choo, Rado. Special pentru această campanie, au fost făcute achiziții din categoriile bijuterii cu diamante, genți și accesorii de lux, de la branduri precum Clogau, Prada și Montblanc, Frey Wille, respectiv Carl F. Bucherer.

Șeful Fashion Days spune că valoarea stocului pentru Black Friday atât pentru Fashion Days cât și pentru zona de fashion a eMag este de circa 6-7 milioane de euro.

Fashion Days a avut venituri de 150 de milioane de lei pe primele zece luni ale anului, în creștere cu 60% față de perioada similară a anului trecut. Din totalul veniturilor, România a reprezentat circa 63%.

În principal, clienții Fashion Days sunt tineri, cu studii superioare, care provin din orașe medii și mari și au venituri peste medie. Bucureștiul și Ilfovul reprezintă 45% dintre clienți. În top 3, sunt urmați de Cluj și Timișoara.

„În timpul Black Friday, vom genera trafic cât pentru trei săptămâni”, a mai spus Robert Berza.

Fashion Days este cea mai mare destinație online de fashion din regiune cu peste 700 000 de clienți ce oferă o selecție vastă de piese vestimentare, încălțăminte și accesorii pentru femei, bărbați și copii. Fondată în 2009 de către antreprenori elvețieni, compania s-a extins rapid și acoperă în prezent trei piețe România, Bulgaria și Ungaria. Din 2015, compania este parte a eMag.

Cristina Dobreanu a debutat în presa scrisă acum 12 ani, la România liberă. Apoi a scris la revistele de business și after business Income Magazine și Forbes România, și la portalul de business Profit.ro. A participat, în 2010, la proiectul “Study and information Programme for Young Journalists from South East Europe”, (Berlin, Germania), realizat de Konrad Adenauer Stiftung. Este specializată pe politică externă și macroeconomie, dar acoperă din punct de vedere editorial subiecte legate de lumea antreprenorială.