evoMAG dă startul reducerilor de Black Friday. Retailerul online oferă discount-uri de până la 80%

NewMoney 28/10/2022 | 09:18 Ştiri
evoMAG dă startul reducerilor de Black Friday. Retailerul online oferă discount-uri de până la 80%

evoMAG dă startul azi, 28 octombrie, celui mai mare Black Friday de până acum și oferă discount-uri de până la 80%, la peste 165.000 de produse, din circa 6.000 de repere.

evoMAG desfășoară Black Friday 2022 în intervalul 28 octombrie – 27 noiembrie, pe parcursul a patru runde de reduceri. Ca și anii trecuți, în fiecare nouă rundă de Black Friday vor fi incluse și produse diferite, care nu au beneficiat, anterior, de reduceri. Compania estimează o creștere de aproximativ 10% a vânzărilor în perioada de Black Friday 2022, față de perioada similară a anului trecut.

Parteneriatele încheiate cu cele mai importante platforme de livrări rapide din România, Glovo, Bringo și Tazz asigură livrarea produselor comandate în mai puțin de o oră în București, toate produsele listate în cele 3 platforme fiind în stocul evoMAG și disponibile imediat.

Livrarea produselor în cele peste 3.500 de lockere easybox din țară, în urma parteneriatului cu compania de curierat Sameday, le permite clienților să ridice produsele non-stop, la orice oră din zi și din noapte, într-un interval de până la 72 de ore de la momentul în care coletele ajung în lockerele securizate.

Black Friday 2022 la evoMAG: 4 runde de reduceri

Evenimentul de shopping Black Friday 2022 va fi împărțit în 4 episoade, ce vizează reduceri și produse diferite:

  • Episodul 1 oferă produse cu reduceri de până la 60% și are loc în perioada 28 octombrie – 3 noiembrie;
  • Episodul al doilea se desfășoară între 4 și 10 noiembrie și oferă reduceri de până la 70%;
  • Episodul al treilea aduce reduceri de până la 80% și are loc în perioada 11 – 13 noiembrie;
  • Iar episodul al patrulea de Black Friday se va desfășura la evoMAG între 14 și 27 noiembrie.

evoMAG stimează că în decursul a maximum 7 zile de la încheierea fiecărui episod de reduceri, vor fi livrate peste 90% din produsele comandate.

Cele mai mari reduceri din an vor viza aproape toate categoriile de produse, cele mai mari reduceri fiind la: televizoare, laptopuri, electrocasnice, telefoane mobile, trotinete electrice etc.

„Este o perioadă cu multe provocări pentru toată lumea, în contextul inflației, crizei energetice, războului de la graniță. La nivelul pieței, ne așteptăm ca, anul acesta, să vedem o decelerare în ritmul de creștere al vânzărilor de Black Friday. Retailerii care vor înregistra vânzări mai mari s-au pregătit pe toate palierele, de la stocuri de produse în trending și investiții în servicii de diferențiere, până la diversificarea canalelor de vânzări. La evoMAG, estimăm o creștere de aproximativ 10% a vânzărilor în perioada de Black Friday 2022, față de perioada similară a anului trecut”, spune Mihai Pătrașcu (foto), CEO evoMAG.

Pregătirile pentru evenimentul de Black Friday de anul acesta au început cu mult timp înainte, pentru a susține creșterea vânzărilor, în următoarea perioadă.