Eturia, parteneriat cu eMAG de Black Friday 2023

Andrei Dumitru 10/11/2023 | 12:36 Ştiri
Eturia, parteneriat cu eMAG de Black Friday 2023

În premieră, agenția de turism Eturia a încheiat pentru anul acesta un parteneriat cu eMAG. Astfel, din 10 noiembrie, orice client eMAG care doreste să își rezerve o vacanță, va putea alege din cele peste 100 destinații de vacanță disponibile pe cea mai cunoscută platformă de cumpărături online din România. Campania se derulează în exclusivitate pe eMAG.

Oferta agenției pentru acest Black Friday cuprinde peste 30 de destinații din întreaga lume, peste 80 de produse turistice, gândite pentru toate tipurile de călători la care se vor adăuga alte câteva sute de opțiuni disponibile pe platforma de rezervări online sejurexotic.ro

Cele mai căutate destinații și pachete vor fi charterele către Maldive, Kenya și Tanzania, alături de sejururile în Mexic, Seychelles sau Mauritius, precum și circuitele de grup cu însoțitor Eturia, estimează specialiștii agenției. De asemenea, preconizează o creștere a interesului călătorilor pentru rezervarile online și după Black Friday.

Pachetele de vacanță la tarife sunt reduse cu până la 800 euro/ pachet/ persoană. Câteva exemple – un sejur de 10 zile la plajă în Mauritius & Reunion costă până în 2.000 de euro sau un circuit Share a Trip în Tanzania, pentru luna decembrie 2023, e mai ieftin cu 800 de euro. Plaja de Revelion în Seychelles cu 2.350 de euro, sau început de an în Mexic cu 2.490 de euro.

Dacă ne gândim că acesta este primul sezon în care toate destinațiile sunt deschise turiștilor fără restricții sau limitări, preconizăm o creștere semnificativă a vânzărilor datorate campaniei de Black Friday. Estimăm că vânzările ar putea crește cu aproximativ 30% față de anul precedent”, apreciază Ana Maria Gherasim, manager în cadrul Eturia.

Fondată de Sorin Stoica în 2007, Eturia este prima agenție de turism turoperatoare din România ce oferă servicii tailor-made. Anul trecut, agenția a înregistrat o cifră de afaceri de 15 milioane de euro, iar pentru anul în curs estimează 18 milioane de euro. De la fondare, compania a trimis în călătorii peste 30.000 de turişti care au parcurs cumulat 450 de milioane de kilometri, potrivit calculelor agenţiei.