După Lidl, și Selgros intră pe piața serviciilor turistice

Emil Popescu 01/08/2017 | 15:10 Ştiri
După Lidl, și Selgros intră pe piața serviciilor turistice

Selgros a lansat o platformă de pachete turistice, Selgros Travel, operată de TUI TravelCenter. Un sejur de o săptămână în stațiunea cubaneză Varadero poate fi cumpărat, prin această platformă, la un preț de la 1.000 de euro de persoană.

Alte exemple sunt Santorini, în septembrie, la 399 de euro, revelionul în Dubai la 999 de euro sau un circuit în Toscana, la final de septembrie, la 559 de euro.

Noul serviciu va include lunar zece pachete turistice având avantajul prețurilor și cumpărării rapide, potrivit Selgros.

Anul trecut, lanţul de magazine Lidl a intrat pe piaţa serviciilor turistice, tot în colaboare cu Tui TravelCenter.


Sursa foto: Mediafax

Emil are o experiență de peste 15 ani în presa economică, din care 13 la agenția Mediafax. Pentru NewMoney scrie pe domenii precum energie, industrie și auto.