Divizia de Consumer Healthcare a GSK are un nou manager general pentru România și țările balcanice

Gabriel Bucur 11/01/2017 | 14:15 Ştiri
Divizia de Consumer Healthcare a GSK are un nou manager general pentru România și țările balcanice

Divizia de Consumer Healthcare a companiei farmaceutice GlaxoSmithKline (GSK) a anunțat că noul manager general pentru România și țările balcanice este poloneza Sylwia Piankowska.

Piankowska preia funcția pe care a ocupat-o, mai bine de trei ani, britanica Helen Tomlinson, care devine general manager în cadrul GSK Consumer Healthcare Iberia. În noua postură, Sylwia va conduce operațiunile companiei GSK Consumer Healthcare în opt țări și o echipă de peste o sută de angajați, iar obiectivul va rămâne creșterea afacerilor în regiune.

„La nivel personal, sunt foarte bucuroasă că am ocazia să mă mut în București împreună cu familia mea și să explorez această țară minunată”, a declarat, printre altele, Piankowska.

Sylwia Piankowska are o experiență comercială în sectorul FMCG, precizează compania. Ea a intrat în GSK în august 2002, iar de atunci a ocupat roluri strategice în brand și category management, în Polonia și în Europa Centrală și de Est. Între 2011 și 2014, Sylwia a ocupat funcția de director de marketing al categoriei de îngrijire orală pentru Europa Centrală și de Est și a dezvoltat o strategie regională pentru acest gen de produse, care a dus la o creștere de 30% a businessului.

De asemenea, a deținut rolul de Mass Market Business Unit Director în cadrul GSK Consumer Healthcare Polonia, iar în ultimii doi ani a fost director de marketing pentru Îngrijire Orală şi OTC pentru Europa Centrală și de Est. Înainte să lucreze pentru GSK, Sylwia a lucrat în departamentele de Marketing și Market Research în cadrul companiei Procter&Gamble. La nivel de studii, a absolvit facultățile de Management, Psihologie și Istoria Artei ale Universității din Varșovia.

Parte din grupul de companii GSK, GSK Consumer Healthcare este una din cele mai mari companii de produse pentru îngrijirea  sănătăţii din lume și primul jucător în piața de produse de îngrijire orală specializată. În România, GSK este prezentă de 25 de ani, timp în care a investit peste 150 milioane euro în piața locală.

În șapte ani de jurnalism, a pendulat între domeniul sportiv și cel economic. A lucrat, printre altele, la Radio România Actualități și Adevărul Financiar. Acum, este coordonatorul online al proiectului NewMoney.