De 8 martie, companiile din România oferă angajatelor tichete-cadou de până la 300 de lei
Din datele Up, sumele încărcate pe cardurile cadou, de Ziua Femeii, sunt cheltuite în mai puțin de o lună de la alimentare, iar cele mai multe dintre beneficiare aleg să se răsfețe în saloanele de înfrumusețare, să-și reînnoiască garderoba sau să cumpere articole pentru copii.
În ceea ce privește distribuția geografică, cele mai multe angajate sunt din București și Ilfov (22%), Argeș (7%), Bacău (6%) și Bihor (5%), arată aceeași analiză Up România. Ierarhia companiilor care au acordat tichete cadou de 8 Martie în 2023 plasează pe primele locuri industrii precum cea textilă, urmate de comerț și de servicii. De altfel, numărul IMM-urilor care au oferit acest avantaj a crescut cu 72% față de 2022.
„Observăm o revenire economică constantă în cadrul mediului de afaceri din România, iar această evoluție se reflectă în mod evident și în datele noastre. Vedem o creștere atât în numărul companiilor care aleg să ofere tichete cadou în format electronic de 8 Martie, cât și în valoarea totală alocată. Acest beneficiu se numără printre cele mai apreciate avantaje oferite angajaților, datorită gradului ridicat de flexibilitate pe care îl conferă. Flexibilitatea este un criteriu tot mai important pentru angajații români în ceea ce privește beneficiile oferite de angajatori. Cu toate acestea, dincolo de aspectele practice, tichetele cadou de 8 Martie reprezintă o manifestare concretă a recunoașterii și aprecierii aduse angajatelor, o evidențiere a rolului esențial pe care îl au în succesul și dezvoltarea afacerii”, declară Elena Pap, director regional Up Group (România, Moldova, Bulgaria și Grecia).
8 Martie este unul dintre cele patru evenimente din an în care angajații din România pot primi beneficii extrasalariale pe cardul cadou, alături de Paște, 1 Iunie și Crăciun. Tichetele cadou pe suport electronic pot fi oferite din bugetul cheltuieilor sociale și sunt deductibile fiscal în limita a 5% din valoarea cheltuielilor cu salariile personalului.
Prin intermediul produselor și serviciilor Up, companiile au acces la un ecosistem 100% digital, în platforma www.uponline.ro, în timp ce beneficiarii pot vedea instant în aplicația Up Mobil valorile primite. Sumele pot fi folosite într-o o rețea extinsă de parteneri, magazine online și fizice, din domenii variate precum: modă, accesorii, cosmetice, divertisment sau restaurante.