Cu ochii pe reduceri: Optical Investment Group preconizează o creștere de 30% a vânzărilor de Black Friday 2022

Andrei Dumitru 01/11/2022 | 10:51 Ştiri
Cu ochii pe reduceri: Optical Investment Group preconizează o creștere de 30% a vânzărilor de Black Friday 2022

Brandurile exclusiviste nu ocolesc promoțiile de Black Friday. O lună întreagă în cazul portofoliului OIG, cel mai mare jucător de pe piața optică, care preconizează o creștere de 30% a vânzărilor.

Optical Investment Group (OIG), proprietarul brandurilor Optiblu, Optiplaza și O51, cel mai mare jucător de pe piața de optică din România, anunță o lună de reduceri de până la 70% în contextul Black Friday 2022.

Reduceri la branduri exclusiviste

În cele 100 de magazine fizice Optiblu, Optiplaza și O51, cât și în magazinele virtuale, optiblu.ro și optiplaza.ro, deținute de Optical Investment Group, vor fi disponibile, la prețuri reduse rame pentru ochelari de vedere, ochelari de soare, dar și lentile de vedere și lentile de contact inclusiv la branduri exclusiviste – Christian Dior, Max Mara, Tom Ford, Carolina Herrera sau Marc Jacobs. Pe lângă acestea, promoția include și nume ca Polaroid, Guess, Ray Ban, Hugo Boss, Furla, Moschino, Pepe Jeans, Fossil, Ocean, Roger Duval. Ne așteptăm ca evenimentul din acest an să ne aducă o creștere a vânzărilor cu peste 30% față de aceeași perioadă a anului trecut.”, declară Alina Bistreanu, CEO OIG.

De spus că pentru mulți jucători, reducerile de Black Friday au devenit un preambul al goanei după cadouri de Crăciun, ba chiar mulți consumatori bifează acum ce ar dori să cumpere drept cadou pentru sărbătorile de iarnă.

Optical Investment Group, cel mai mare retailer de optică din România, deținut de fondul de investiții Innova Capital, are peste 700 de angajați în birourile sale, precum și în structura de vânzări. Compania deține un lanț de 100 magazine în 29 de orașe din țară și operează trei branduri OPTIblu (77 de magazine și prezență și în online), Optiplaza (21 magazine, la fel prezență și în online) și brandul super-premium O51 (2 magazine). Cifra de afaceri a companiei a fost în anul 2021 de peste 137 milioane de lei.