Cocktail Holidays: Volum de vânzări de 24 milioane de euro în 2021 și o creștere estimată de 10% pentru 2022

Andrei Dumitru 13/04/2022 | 12:57 Ştiri
Cocktail Holidays: Volum de vânzări de 24 milioane de euro în 2021 și o creștere estimată de 10% pentru 2022

Turoperatorul Cocktail Holidays anunță introducerea de noi destinații exotice în portofoliul agenției, acestea urmând a fi disponibile sub formă de pachete tailor-made, cu zboruri de linie. Charterele către destinațiile consacrate ale agenției (Grecia, Turcia și Spania) vor fi operate începând cu luna mai. În ceea ce privește volumul de vânzări, Cocktail Holidays estimează pentru anul acesta o creștere cu 10%, în timp ce, în 2021, cifra de afaceri a fost de 24 de milioane de euro.

Preferințele turiștilor români, în cel de-al treilea an de pandemie, par să rămână similare ca si destinații, cele mai căutate anul trecut au fost Egiptul, Grecia și Turcia (charterele clasice operate anual de către Cocktail Holidays), dar foarte solicitate au fost și pachetele către destinațiile exotice în vogă, cum ar fi Maldive, Zanzibar, Mauritius, Indonezia, Thailanda, Seychelles și La Reunion.

Cel mai bine vândut produs al anului 2021 (tendințele s-au văzut de fapt de la finalul anului 2020) a fost Egiptul, datorită temperaturilor ridicate tot timpul anului, dar și a condițiilor de călătorie mai accesibile. Egiptul rămâne destinația vedetă și în 2022. O altă destinație foarte populară în perioada aceasta este insula Madeira, charterele fiind operate de la finalul lui februarie. Un pachet de 8 nopți, cu avionul și cazare la un hotel de 5*, cu mic dejun inclus, cină tradițională, transferuri, pornește de la 889 euro/pers.

În ceea ce privește charterele verii 2022, acestea vor fi operate începând cu luna mai și vor fi către insulele grecești și litoralul turcesc, mai exact Antalya, Bodrum, Fethiye, Marmaris, Oludeniz, Kusadas și Didim. Charterele verii vor fi operate până în septembrie, iar majoritatea pachetelor către Grecia, Turcia, Spania sunt încă disponibile la prețuri de early booking. Anul acesta, în luna Ianuarie, la finalul pragului clasic de Early Booking, Cocktail Holidays a atins un record al rezervarilor. Trendul s-a menținut până în partea a doua a lunii februarie, fiind impactat de războiul din Ucraina. Rezervările s-au reluat la final de martie.

Referitor la vacanțele de Paște și 1 mai, Cocktail Holidays are pachete către Tenerife (Spania) începând din 21 aprilie și către Grecia, destinațiile disponibile fiind Atena și insulele Creta, Rhodos, Zakynthos, Santorini, Mykonos și Corfu. Acestora și se adaugă Madeira (Portugalia), cu plecare în 30 aprilie.

Pentru a veni în ajutorul turiștilor, încă din 2020, Cocktail Holidays a introdus o serie de facilități, cum ar fi oferirea unui produs de asigurare de călătorie standard cu protecție împotriva Covid, la cel mai bun tarif de pe piață, 10 euro, și parteneriatul cu două clinici medicale pentru tarife preferințiale și prioritate la programarea pentru testele Covid.

După trecerea în neființă a fondatoarei Cocktail Holidays – Adriana Goicea, Dan Goicea rămâne la conducerea agenției, în echipa de conducere fiind, de asemenea, de mulți ani, și Maria și Ana Goicea, respectiv Francesco Terragni. De câțiva ani deja, Adriana Goicea s-a retras din activitatea de zi cu zi, rămânând la nivel de consilier, asigurându-se că viziunea și valorile sale pentru turism de calitate sunt preluate de echipă. A lăsat în urmă o moștenire puternică. Formula actuală a agenției este deja consolidată de dinainte de pandemie, iar relațiile cu partenerii și clienții rămân neschimbate.