Autograf pe …rechizite sau vara se numără noi(le) magazine online

Elena Marinescu 20/07/2022 | 17:48 Ştiri
Autograf pe …rechizite sau vara se numără noi(le) magazine online

Compania Vector Internațional, care deține magazinele Autograf și Gutuie, prezente în centre comerciale din București și Iași, își lansează și un magazin online cu o gamă generoasă  de produse pentru școală, rechizite și birotică (circa 15.000).

Astfel, clienții magazinelor fizice pot să-și  comande cu ușurință produsele și brandurile preferate și viceversa, clienții noi din online au opțiunea de a merge în magazinele fizice să testeze produsele.

Momentul ales nu este nici el întâmplător, dat fiind că în perioada imediat următoare, în topul căutărilor vor fi rechizitele, ghiozdanele și rucsacurile pentru școală, caiete, coperți, penare și în general, toate produsele de școală, fiindcă se apropie, cu pași repezi, școala.

“Pandemia, consolidarea brandului Autograf, atragerea de noi clienți pe segmentul de rechizite școlare și papetarie, nevoia de a servi cumpărătorii atât în online, cât și în offline, precum și necesitatea adaptării la noile obiceiuri de consum ale românilor ne-a determinat să luăm în calcul extinderea în mediul online și să ne consolidăm divizia digitală a grupului”, a declarat directorul executiv al Vector Internațional, Marius Avram.

În online, produsele-vedetă rămân tot ghiozdanele, rucsacurile și gențile de la branduri recunoscute internațional – Lego, Nikidom, Zipit, Caterpillar și Gorjuss, dar și instrumentele de scris mărcile Artline, Penac sau Diplomat. “Urmărind dinamica vânzărilor magazinului în online, previzionăm că vânzările în online le vor depăși pe cele din offline. Ca exemplu, dacă în magazinul online Autograf comanda minimă este de 190 de lei, bonul din magazinul tradițional este în jurul valorii minime de 85 de lei”, subliniază diferența Avram.

Pandemia Covid-19 nu a trecut fără a lăsa urme și pe această piață, pe fondul scăderii consumului unui anume tip de produse, dar și ca urmare a mutării în online a majorității cumpărăturilor. De dată mai recent, conflictul din Ucraina a dat și el o lovitură în ceea ce privește aprovizionarea, materiile prime, costurile cu energia etc.

Fondată în 1997, Vector Internațional a ajuns în 2021 la 75 de angajați și o cifră de afaceri de peste 7 milioane de euro pe o piață a papetăriei, biroticii și rechizitelor de aproximativ 300 milioane de euro anul trecut.  Grupul operează magazinele online vectordirect.ro, autograf.ro şi gutuie.ro, dar şi două unităţi fizice sub brandul Autograf. Pentru anul în curs, Vector a previzionat afaceri de 8,5 mil. euro.