Answear anunță repoziționarea ca brand premium și deschiderea primul concept store în fabrica Norblin din Varșovia

NewMoney 07/05/2024 | 14:05 Ştiri
Answear anunță repoziționarea ca brand premium și deschiderea primul concept store în fabrica Norblin din Varșovia

Answear, unul dintre cele mai cunoscute nume din piața europeană de fashion, anunță repoziționarea sa ca brand premium, lansând totodată o nouă platformă de comunicare. De asemenea, compania va deschide și primul său concept store în fabrica Norblin din Varșovia.

Această nouă strategie de dezvoltare este însoțită, în această perioadă, de campania “Îmbrăcă-ți viața în momente prețioase”, implementată în toate cele 12 piețe în care operează Answear, printre care România, Polonia, Ungaria, Ucraina, Cehia, Slovacia, Italia. În afară de televiziune, campania se desfășoară în format digital și OOH (out-of-home). Clipurile din campanie ne inspiră să reflectăm asupra faptului că lucrurile pe care le alegem sunt o expresie a valorilor, experiențelor și identității noastre.

“Moda este o formă de manifest extern care reflectă opiniile noastre, umorul și autodistanța sau lipsa acesteia”, spune Marta Sawicka, director de marketing de imagine la Answear.com. “Determină cine suntem sau cum ne creăm. O facem purtând o jachetă, un tricou, o rochie, adidași sau cercei. Aceste lucruri capătă apoi un al doilea sens, chiar mai valoros. Pentru că ceea ce contează pentru noi nu sunt pantofii, ci faptul că am alergat un maraton în ei; iar o rochie albastră poate fi o amintire a celui mai frumos apus de soare din Barcelona”, continuă Marta Sawicka.

Moda de calitate și expresivă, în stilul Answear, a fost reflectată perfect de regizoarea și fotografa Stella Consonni, cunoscută pentru campaniile sale realizate pentru Gucci, Burberry și Vogue. Fotografiile au fost făcute primăvara, în locații pitorești din Lisabona. Imaginea campaniei este Fatima Brunengo, actriță și model de origine braziliană. Ținutele pe care le poartă spun diverse povești despre hainele care o însoțesc în momentele importante.

România se află în topul celor mai performante piețe din portofoliul magazinului multibrand Answear, fiind astăzi un punct-reper pentru dezvoltarea polonezilor în regiune. Planurile companiei gravitează în jurul ideii că, în următorii cinci ani, 50% din cumpărăturile de fashion de la noi ar putea fi achiziționate online. Fondat în 2011, magazinul online Answear.com a avut o expansiune rapidă în plan european, iar în 2021, compania s-a listat la Bursa de Valori din Varșovia.