adLemonade își consolidează poziția în UK. Aproximativ 40% dintre clienții săi vin din străinătate

NewMoney 21/06/2023 | 17:55 Ştiri
adLemonade își consolidează poziția în UK. Aproximativ 40% dintre clienții săi vin din străinătate

adLemonade.com, o agenție de marketing digital din România, a anunțat miercuri că își consolidează poziția în UK, după ce a participat la summit-ul GYDA. Astazi, circa 40% dintre clienții săi vin din străinătate. 

Agenția implementează campanii de marketing digital pentru companii din ariile home&deco, lifestyle, imobiliare, constructii, tehnologie si financiar din Marea Britanie.

“În Marea Britanie, serviciile noastre cele mai căutate includ paid media și paid social. Dintre platformele pe care rulăm reclame, cele mai căutate sunt Google Ads, Meta Ads (Facebook și Instagram), Bing Ads, dar vedem o cerere tot mai mare pentru Tiktok Ads și Linkedin Ads. Clienții internaționali ai adLemonade provin dintr-o gamă variată de domenii de business, inclusiv home&deco, lifestyle, imobiliare, constructii, tehnologie si financiar. Avem expertiza necesară pentru a răspunde nevoilor specifice ale fiecărui domeniu și a aduce rezultate eficiente cu ajutorul unei echipe dedicate de experți cu peste 10 ani experienta in digital marketing”, spune Laura Popa (foto stânga), Head of International Clients la adLemonade.

“Aproximativ 40% dintre clienții adLemonade provin din străinătate, iar 60% sunt din România. Avem clienți din diverse țări și continente, cu o prezență semnificativă în Marea Britanie, Germania, Franța și Statele Unite ale Americii. Cei mai mulți clienți internaționali provin din Marea Britanie din domenii precum home&deco, lifestyle, imobiliare, constructii, tehnologie si financiar”, menționează  și Anabela Luca (foto dreapta), CEO adLemonade.

În cadrul summit-ului GYDA din Londra, adLemonade.com a dezvăluit cele 3 tendințe de top în digital marketing, care vor defini viitorul agențiilor digitale:

Personalizarea și experiența utilizatorului: Pe măsură ce consumatorii devin tot mai exigenți, personalizarea și oferirea unei experiențe unice devin esențiale în strategiile de marketing digital. adLemonade utilizează date și analize avansate pentru a crea campanii personalizate și pentru a oferi clienților o experiență captivantă și relevantă.

Inteligența artificială și automatizarea: Tehnologiile emergente, precum inteligența artificială și automatizarea joacă un rol vital în eficientizarea proceselor de marketing digital. adLemonade.com integrează aceste tehnologii în strategiile sale pentru a asigura performanțe superioare și rezultate măsurabile pentru clienții săi.

Colaborarea și parteneriatele strategice: Într-o lume în continuă schimbare, colaborarea și parteneriatele strategice devin tot mai importante. adLemonade se angajează să formeze alianțe solide cu parteneri cheie pentru a oferi clienților un portofoliu diversificat de soluții și pentru a se menține la vârful inovației în domeniul marketingului digital.

“În calitate de lideri în marketingul digital și agenție Google Premier Partner, ne-am asumat responsabilitatea de a anticipa și de a ne adapta în permanență la schimbările rapide din industrie. Participarea noastră la summit-ul GYDA ne-a confirmat că suntem pe drumul cel bun și ne-a încurajat să mergem mai departe, să inovăm și să aducem valoare clienților noștri”, mai spune Anabela Luca.

Porivit antreprenoarei, parcursul companiei spre expansiunea internațională a fost unul dinamic și provocator. ”Una dintre cele mai mari provocări a fost adaptarea la piețele străine și înțelegerea specificului cultural și al industriei în fiecare țară. Am investit în know-how-ul echipei, în tool-uri și în dezvoltarea rețelei de parteneri pentru a ne asigura că putem oferi servicii de înaltă calitate în orice piață.”