Acțiunile DIGI cresc cu aproape 10% după listarea pe Bursa de Valori București

Florel Manu 16/05/2017 | 10:18 Ştiri
Acțiunile DIGI cresc cu aproape 10% după listarea pe Bursa de Valori București

Digi Communications a intrat de marți pe piața românească de capital sub simbolul DIGI, la prețul de bază de 40 de lei pe acțiune. Prețul unei acțiuni a oscilat în timpul ședinței de tranzacționare între 43,6 lei și 41,5 lei.

„Numărul exact de acţiuni oferite a fost determinat drept 21.744.108, un număr de 17.348.822 acţiuni oferite fiind alocat tranşei investitorilor instituţionali şi 4.348.822 celei de retail”, transmite Bursa de Valori București (BVB).

Printre investitorii instituționali care au participat la IPO-ul DIGI se numără și Banca Europeană pentru Reconstrucție și Dezvoltare (BERD) a confirmat Serghei Bulgac, CEO-ul companiei.

”Atât tranșa de retail cât și cea instituțională au fost suprasubscrise. Nu știu să vă zic valorile, dar au fost suprasubscrise”, a precizat Bulgac, adăugând că pe lista investitorilor instituționali se află fonduri mari, ”fonduri reprezentative”.

”Cred că oferta este bine echilibrată și cred că investitorii au primit pachete bine așezate. Nu este unul care să fie proeminent. BERD-ul într-adevăr a luat un pachet, cred că cel mai mare din ofertă”, a detaliat Bulgac.

Prețul acțiunilor în cadrul ofertei a fost de 40 lei/acțiune. La acest preț, valoarea ofertei a fost de peste 944 milioane lei (207 milioane euro), mai arată BVB.

„Primul emitent din sectorul telecom vine la Bursa de Valori București ca urmare a unei operațiuni de piață de succes. Faptul că încep să intre la bursă companii din sectoare economice tot mai diverse și dinamice arată gradul de diversificare și de modernizare al pieței de capital românești. Cu randamente de peste 16% în doar patru luni, România este piața care are una dintre cele mai mari creșteri din Europa în acest an”, a declarat Ludwik Sobolewski, CEO al BVB.

Cu o experiență de peste 20 de ani în presa românească, Florel Manu a debutat la Radio PRO FM, după care și-a continuat activitatea la mai multe trusturi media precum PRO TV, Antena1 și Antena3, Adevărul, The Money Channel. Acoperă domeniile retail, real estate și turism.