AFI Cotroceni continuă strategia de dezvoltare și anunță deschiderea de magazine noi

NewMoney 08/11/2022 | 17:25 Ştiri
AFI Cotroceni continuă strategia de dezvoltare și anunță deschiderea de magazine noi

AFI Cotroceni, cel mai mare mall din România, anunță extinderea în ultimele două luni a mixului de clienți prin deschiderea mai multot magazine.

„Toate aceste deschideri, din diverse domenii, de la fashion la beauty sau food, dar și cele pe care urmează să le anunțăm până la finalul anului, reprezintă cel mai bun statement al retail-ului către piață”, a menționat Sorin Scîntei, Director general AFI Cotroceni. Printre magazine se află și Intimissimi Uomo, Victoria’S secret, Popeyes.

Toamna a adus la AFI Cotroceni numeroase deschideri sau relocări. Astfel, Victoria’S secret, retailer specializat  în lenjerie intimă și produse de înfrumusețare, a deschis la finalul lunii octombrie un magazin care are un design inovator și face parte din noul concept de retail abordat de brand, Store of the Future.

De asemenea, una din mărcile cu o dezvoltare rapidă pe piața din România, Sinsay, s-a relocat într-un nou spațiu, la etajul 1, mult mai mare, extinzând și gama de produse disponibile, de la articole pentru copii la produse de home&deco, la prețuri accesibile.

Fanii activităților sportive și ai stilului urban activ pot alege din magazinul Adidas, cu cele mai noi colecții dedicate femeilor, bărbaților sau copiilor,  noul concept store deschis la etajul 1 oferind clienților experiențe premium de achiziție. În zona de food court, clienții pot selecta din meniurile oferite de Popeyes, lanțul american de restaurante de tip fast-food deschizând în luna august, aproape de patinoar.

Inaugurat în 2009, AFI Cotroceni este cel mai mare mall din România, cu o suprafață comercială închiriabilă de peste 90.000 mp.