Wizz Air introduce opțiunea de ”înghețare” a tarifelor biletelor de avion timp de 48 de ore
Operatorul aerian low-cost Wizz Air lansează un nou serviciu, denumit Fare Lock, care le va permite pasagerilor să blocheze timp de 48 de ore prețul și pachetul de servicii pentru zborul pe care vor să îl achiziționeze, în schimbul unei taxe de 14 lei (3 euro).
Pentru a finaliza rezervarea la prețul blocat prin Fare Lock, clienții vor trebui să plătească întreaga sumă în termen de cel mult 48 de ore, iar taxa de 14 lei pentru blocarea tarifului se aplică pentru fiecare segment de zbor, pentru fiecare persoană. Practic, un pasager va plăti pentru zbor dus-întors, 28 de lei pentru a se asigura că rezervarea sa va fi menținută la același preț timp de două zile.
“Noul serviciu lansat astăzi elimină orice grijă din procesul de rezervare, oferindu-le pasagerilor 48 de ore pentru a-şi finaliza achiziția”, a spus George Michalopoulos, chief commercial officer în cadrul Wizz Air.
Anunțul vine la scurt timp după ce Wizz Air a arătat că va scoate începând din 29 octombrie taxa pe care o percepe în prezent pentru bagajul mare de mână adus la bordul aeronavelor sale, pe oricare dintre zboruri.
Wizz Air a transportat anul trecut peste 5,5 milioane de pasageri din și înspre România, în creștere cu 23% față de 2015. Operatorul a transportat anul trecut la nivel internațional circa 23 de milioane de pasageri, ceea ce înseamnă că România a generat circa 24% din numărul total de persoane transportate de compania aeriană.
Printre concurenții Wizz Air pe plan local se numără Blue Air și Ryanair.
Sursă foto: Wizz Air