evoMAG țintește vânzări de 25 de milioane de euro în acest an, cu 13% mai mult decât în 2016

Cristina Dobreanu 20/03/2017 | 12:14 Ştiri
evoMAG țintește vânzări de 25 de milioane de euro în acest an, cu 13% mai mult decât în 2016

Retailerul online evoMAG ţinteşte pentru anul acesta vânzări de 25 de milioane de euro, în creștere cu 13% față de anul anterior.

Pentru anul în curs, magazinul online vrea ca din totalul afacerilor 35%-40% să vină din zona segmentului de business.

Estimările retailerului vin pe fondul reluării investițiilor companiilor, care au nevoie de soluții tehnologice tot mai complexe, astfel încât să rămână competitive, dar şi de un partener stabil și de încredere, care poate livra rapid, conform aşteptărilor lor.

În 2016, evoMAG a realizat anul trecut o cifră de afaceri de aproximativ 22 de milioane de euro.

„Am oferit anul trecut clienţilor noştri posibilitatea de a opta pentru livrare rapidă. Am constatat că 80% dintre comezile livrate în una sau în trei ore aparţineau companiilor care mai cumpăraseră în trecut produse de la evoMAG”, spune Mihai Pătraşcu (foto), CEO evoMAG.

Cât priveşte comportamentul de consum, de regulă, nevoile companiilor vizează produse premium şi întotdeauna de ultimă generaţie, iar valoarea medie a coşului de cumpărături este de aproximativ 1.000 de lei, cu 50% mai mare în comparaţie cu cea a utilizatorilor individuali.

De asemenea, companiile fac mai multe achiziţii, cu o recurenţă mai mare decât persoanele fizice şi sunt mai fidele brandului.

Magazinul online evoMAG comercializează peste 170.000 de produse din domeniile IT&C, electrocasnice, auto, de îngrijire personală, sport & fitness şi produse destinate nou-născuţilor.

Cristina Dobreanu a debutat în presa scrisă acum 12 ani, la România liberă. Apoi a scris la revistele de business și after business Income Magazine și Forbes România, și la portalul de business Profit.ro. A participat, în 2010, la proiectul “Study and information Programme for Young Journalists from South East Europe”, (Berlin, Germania), realizat de Konrad Adenauer Stiftung. Este specializată pe politică externă și macroeconomie, dar acoperă din punct de vedere editorial subiecte legate de lumea antreprenorială.