Șapte din zece vizitatori ai outletului Fashion House fac cumpărături efective

Andreea Neferu 01/03/2017 | 21:00 Ştiri
Șapte din zece vizitatori ai outletului Fashion House fac cumpărături efective

Outletul Fashion House, parte a grupului Liebrecht & wooD, a atras 13 noi retaileri anul trecut, printre care Levi’s, Kenvelo, Desigual sau Triumph, reușind în același timp să crească cheltuiala medie pe client cu 22,5% față de anul 2015.

Oficialii proiectului din partea de vest a Capitalei nu dau însă cifre concrete privind valoarea cheltuielii medii a clienților.

‘‘Clienții români au o înclinație înnăscută către modă (…). Vom continua să consolidăm poziția centrului pe piață, prin includerea și mai multor branduri premium, precum și îmbunătățirea performanței‘‘, spune Brendon O‘Reilly, director general al Fashion House Group.

Rata de conversie este de 69% în cadrul Fashion House din București, ceea ce înseamnă că din 10 persoane care ajung în outlet, circa 7 fac cumpărături efectiv.

”2017 a pornit de asemenea într-un mod promițător: prima lună a anului a fost cea mai bună lună ianuarie de la deschiderea centrului în ce privește cheltuiala per client, valoarea medie a unei tranzacții și rata de conversie, în ciuda condițiilor meteorologice nefavorabile. ”, a spus Sorin Ioan Blaga, general manager al Liebrecht & wooD România și retail operations director în cadrul Fashion House București.

Outletul aflat la intrarea pe autostrada București-Pitești a fost deschis în 2008 și are o suprafață închiriabilă de 16.000 de metri pătrați.

 

 

A debutat în presa scrisă în urmă cu opt ani. În 2013, a absolvit cursurile programului de pregătire intensivă în jurnalism „Economic and Political Reporting from Southeast Europe”, organizat la Londra și la Berlin de agenția de presă Reuters, iar în 2015 a participat la cursurile școlii de vară Online and Multimedia Journalism, organizată de Deutsche Journalistenschule la Munchen. În 2013, a câștigat premiul „Florin Petria” pentru jurnalism economic, iar în 2015 a fost unul dintre laureații concursului Tânărul Jurnalist al Anului, secțiunea Economie. Anterior, Andreea a lucrat la Ziarul Financiar. În prezent, la NewMoney, Andreea acoperă din punct de vedere editorial domeniile construcții și imobiliare.