PSC Group anunță vânzarea a 90% din Faza I a proiectului WIN Herăstrau

NewMoney 10/06/2020 | 14:22 Ştiri
PSC Group anunță vânzarea a 90% din Faza I a proiectului WIN Herăstrau

PSC Group anunță vânzarea a încă 120 de apartamente din complexul rezidențial WIN Herăstrău în perioada MARTIE-MAI, atingând astfel un grad de vânzare de 90% din totalul de 252 de apartamente ale proiectului situat pe Șos. Nordului, în Cartierul Francez (faza I) și totodată, demararea vânzărilor apartamentelor din faza II.

Complexul rezidențial este dezvoltat de PSC Contractor & Developer, companie membră a PSC Group, pe o suprafață de aproximativ 11.500 mp, incluzând în prima sa fază de construcție 5 clădiri (2S+DS+P+5E), cu un termen de predare estimat pentru Martie 2021. Apartamentele au între 2 și 5 camere, o înălțime utilă de 2,75 m, zone vitrate largi, finisaje și instalații premium și ultra-moderne.

În cea de a doua fază a proiectului, PSC Contractor & Developer va construi cea de a 6-a clădire, aducând un plus de 50 de apartamente celor 252, din prima fază.

Complexul rezidențial WIN Herăstrău oferă clienților o  suită de facilități: două niveluri de parcare subterană ce asigură locuri de parcare pentru proprietari și vizitatori, zone pentru sport-fitness, loc de joacă indoor pentru copii, salon înfrumusețare, zonă pentru servicii de curățătorie a articolelor vestimentare, zonă servicii de spălatorie auto.

Mă bucură nespus recunoașterea muncii noastre, prin încheierea acestor tranzacții, mai ales într-o astfel de perioadă. Este o confirmare binevenită din partea clienților a modului sănătos în care suntem construiți și funcționăm ca dezvoltator imobiliar. În ceea ce privește pandemia noului coronavirus, suntem perfect conștienți că vor exista schimbări ale parametrilor economici și sociali, cu influențe și asupra sectorului de real estate. Noi ne-am recalibrat orarul de lucru pentru a nu pune în pericol sănătatea angajaților noștri și ai antreprenorului general, ne-am concentrat eforturile să identificăm soluții pentru a menține ritmul execuției, am asumat costuri suplimentare și am considerat că este firesc să fie așa.

Rezultatele obținute de întreaga echipă în aceste 3 luni sunt chiar peste așteptările mele. Indiferent de acest context însă, cheia succesului nostru rămâne aceeași și cred că este la îndemâna oricui: respectul față de clienți; fără clienți mulțumiți, nu există business sănătos. Noi am înțeles să arătăm respect față de clienții noștri în fiecare proiect dezvoltat, prin tot conceptul gândit, prin atenție și analiză consistentă privind sutele de detalii ale unui astfel de proiect, prin atenție în execuție și nu în ultimul rând, prin raport corect calitate-preț.

Aceasta este explicația faptului că ei ne-au ales și ne sunt alături în orice vremuri. Am trecut cu bine ca dezvoltator imobiliar prin criza din 2008-2012. Și acum ca și atunci, am rămas fideli scopului nostru primordial, de a aduce plus valoare modului de a locui, de a genera pentru clienți un standard ridicat de locuire. Să oferi clienților doar un spațiu interior finisat frumos, cu metri pătrați mai mulți sau mai puțini nu este suficient.” a declarat Cristian Pascu, CEO PSC Group.